Saturday, 8 September 2012

Nikmat Diatas Bas

Bus malam Executive class itu melaju dengan cepat di sekitar kota Brebes. Waktu sudah menunjukkan jam 23.45 WIB. Seorang gadis melayu cantik bertudung lebar warna putih dan berjubah coklat bernama Shidah duduk di bangku paling belakang, hanya seorang diri.

Dia terlihat sudah amat mengantuk. Sementara para penumpang lain sudah tidur dengan nyenyak. Hanya alunan musik santai terdengar lembut. Di tengah kegelapan bus yang lampunya dimatikan nampak sang kondektur bus itu tengah berjalan santai menuju bahagian belakang bus. Kebetulan bus hanya ditumpangi 5 orang. 4 orang berada di bahagian depan. Dari tengah ke belakang hanyalah kosong.

Kondektur bernama Balakrisnan, seorang india berjalan santai ke belakang. Tiba-tiba matanya tertumpu pada sesusok tubuh yang terbalut tudung lebar warna putih dan jubah coklat. Gadis itu terlihat mengangguk-anggukkan kepala karena mengantuk. Melihat gadis itu sendirian, ditambah pakaiannya yang baginya terlalu sopan membuat dia berasa bernafsu.

Dadanya berguncang, birahinya mula bangkit. Ia membayangkan bagaimana bentuk tubuh gadis melayu di balik pakaian serba tertutup itu. Membayangkan bagaimana kalau mulut gadis melayu bertudung itu mengulum batangnya. Oh, tiba tiba batangnya menegang keras sekali. Segera didekatinya Shidah lalu tangannya mencekik leher gadis melayu berkenaan.

Shidah, si gadis bertudung itu tersentak, ketika merasakan bagian lehernya terasa sakit. Matanya terbeliak penuh ketakutan. "Ikut cakap aku, kalau kau tidak mau mati", ancam Balakrisnan.

Shidah yang sedang dikuasai perasaan takut hanya mampu terdiam dengan tubuh gementar. Jantungnya terasa seakan mau gugur kerana berdegup kencang. Sesat kemudian dengan suara seakan tercekik gadis bertudung putih itu bertanya,

”Mmau..apaa..??”.

"Ikut saja cakap aku, kalau tidak aku bunuh kau sekarang.",ancam lelaki itu lagi.
Shidah membungkam. Ia tidak berani berbuat apa-apa, ketika tangan kanan lelaki itu mulai menyusup masuk kebalik tudung lebar yang dikenakannya dan mulai meramas ramas buah dadanya dari luar jubah yang membalut tubuh Shidah.

Dia hanya mampu merintih-rintih. "Tolong.., jangan buat saya macam ni.", pinta gadis bertudung itu dengan nafas yang mulai tidak teratur. Namun Balakrisnan tidak perduli. Tangannya semakin ganas meramas buah dada montok gadis berjilbab yang berusia dua puluh satu tahun itu.

Balakrisnan mulai rasa batangnya semakin tegang, dia segera membuka zip seluarnya sendiri dan mengeluarkan batangnya yang cukup besar dan panjang, berdiameter 4 cm dan panjang 22 cm. Mata Shidah semakin terbeliak melihat barang lelaki yang selama ini belum pernah dilihatnya, bahkan belum pernah dibayangkannya.

Balakrisnan meletakkan batangnya itu kehadapan wajah Shidah .

"Sekarang kau hisap batang cepat.", perintahnya.

Shidah menolak paksaan Balakrisnan dengan memalingkan wajahnya dari pemandangan yang baginya menjijikkan. Tetapi tangan Balakrisnan makin terasa kuat mencekik di lehernya, sehingga terpaksa menurut kehendak Balakrisnan. Dia mula membuka mulut dengan mata terpejam kemudian menjilat-jilat batang Balakrisnan yang berwarna hitam legam.

Lidahnya terlihat indah seperti mengelus-elus penisnya. Tak lama kemudian ia mulai mengulum-ngulumnya meski dengan perasaan jijik. Kepala gadis bertudung putih lebar itu pun mulai bergerak maju-mundur. Dari jauh, kelihatan Balakrisnan menghadapkan badannya ke arah Shidah. Ia merasakan kenikmatan tiada tara. Tak pernah dibayangkan bahwa seorang gadis melayu bertudung mengulum-ngulum batangnya seperti itu. Kuluman Shidah semakin ganas.

Nampaknya gadis itu mulai tergugat juga birahinya. Selama ini matanya selalu terjaga, tidak pernah memandang aurat lelaki, apalagi kemaluannya. Kini batang Balakrisnan yang panjang, besar, hitam dan tidak bersunat itu berada dalam mulutnya, dengan wajahnya yang cantik berhiaskan tudung putih lebar.

Bagi Balakrisnan pula, inilah sensasi yang tak pernah dibayangkannya sama sekali. Balakrisnan kemudian mengeluarkan batangnya dari mulut indah gadis bertudung. Nampaknya dia tertarik dengan hal lain pula

"Diam, jangan bergerak.", herdik Balakrisnan dengan suara perlahan. Dia kemudian menarik tudung lebar Shidah dan menyelempangkan ke bahu gadis itu. Kemudian dengan agak tergesa-gesa, dia membuka butang jubah Shidah dibahagian dada.

"Tolong jangan. Nanti dilihat orang, saya taknak .", pinta gadis melayu bertudung itu dengan suara lirih. Balakrisnan tidak perduli.

"Kalau ada yang lihat, Kau kan boleh tutup dengan tudung ni hahaha."

Beberapa saat kemudian, terkuaklah tubuh bahagian dada gadis melayu bertudung putih lebar itu. Dua bongkah buah dada yang montok, terlihat membusung, masih tertutup oleh colinya yang berwarna hitam, tetapi agak ketat. Tangan Balakrisnan mulai memegang dan meramas buah dada Shidah dengan penuh nafsu.

Kemudian dia menarik coli itu dan dilemparkannya ke lantai bus. Terlihatlah dua bukit kembar milik Shidah yang amat putih sekali, indah dan montok. Puting susunya kelihatan agak menonjol berwarna coklat. Nampaknya Shidah cukup memelihara tubuhnya meski berpakaian rapat.

Tangan Balakrisnan semakin rakus meramas ramas buah dada gadis melayu itu dengan cukup keras, sehingga kulit buah dadanya itu berubah kemerahan.Air mata Shidah sudah berlinangan. Ia merasa amat terhina dan sekali.

Masih belum puas dengan hanya meramas buah dada, Balakrisnan meminta Shidah berdiri dan menaikkan sendiri kain jubah warna coklat yang dikenakannya dari bahagian bawah. Serta merta Shidah menolak dengan menggeleng-gelengkan kepalanya yang berjilbab, tetapi itu semua sia-sia kerana Balakrisnan mengancam akan mencekiknya sehingga mati.

Akhirnya Shidah terpaksa akur. Dia mengangkat kain jubah yang dipakainya itu sedikit demi sedikit. Mulanya terlihat sepasang betis yang indah, dan kemudian kedua belah pahanya yang putih montok, mulus dan menggairahkan.

'Terus angkat lagi.",herdik Balakrisnan.

Akhirnya Shidah dengan perasaan sangat malu sekali, takut kalau ada penumpang yang melihatnya, mulai mengangkat lagi kain jubahnya. Oh, sungguh beruntung sekali nasib Balakrisnan.

Matanya terpegun melihat seluar dalam Shidah yang membungkus ketat pantatnya. Kelihatan amat indah dan menggiurkan. Gadis melayu bertudung itu kelihatant amat menghairahkan dengan wajahnya yang cantik berhiaskan tudung putih lebar, namun jubahnya sudah hampir terbuka sehingga menampakkan sepasang bukit kembar yang kenyal sehingga membusung indah. Manakala dari bagian pinggang ke bawah hampir telanjang, hanya dibalut celana dalam saja yang menutup aurat.

Tangan Balakrisnan mulai meramas ramas kemaluan gadis melayu bertudung itu, sehingga Shidah merintih agak kuat. Tangannya mulai merayap ke dalam seluar dalam Latifah, sehingga jari jemari Balakrisnan dapat mengusap alur pantat gadis melayu berkenaan.

Mata Shidah kelihatan terbeliak, bahkan bahagian hitamnya sedikit menghilang menahan kenikmatan yang sebenarnya tidak diinginkannya. Balakrisnan tmenyeringai gembira melihat gadis melayu itu mulai goyang imannya.

Balakrisnan duduk mencangkuk dihadapan kangkang Shidah lalu mulutnya Balakrisnan mulai mencium pantat Shidah yang masih terbalut seluar dalam ketat itu. Bau pantat gadis melayu bertudung yang cukup unik namun menggairahkan itu, menaikkan lagi ghairahnya

Dengan menahan birahi yang menggelegak, dicengkamnya kedua lengan Shidah lalu memaksa dan gadis melayu berjilbab itu untuk berdiri dan menonggeng membelakanginya. Dengan takut Shidah menurutinya.

Shidah kemudiannya diarah berdiri sebelah kaki manakala sebelah kaki lagi diletak diatas kerusi bas. Tanpa sabar Balakrisnan menurunkan seluar dalam gadis melayu bertudung itu. Gadis alim itu kelihatan begitu seksi dan menghairahkan apabila menonggeng. Kelihatan pungung pejalnya begitu cantuik dan indah sekali.

Balakrisnan meregangkan kedua belah paha mulus Shidah dengan tangan kanannya, tangan kirinya memegang batangnya yang sudah tegak keras kearah kemaluan gadis alim.
Digesek-gesekkannya kepala batangnya di belahan pantat Latifah yang sudah basah itu. Perlahan disorong masuk menembus belahan sempit pantat yang masih perawan itu. Pada mulanya Balakrisnan agak sulit nak menembusi lubang keramat gadis alim berkenaan namun akhirnya dia berjaya jugal. Kepala batangnya mulai mendesak masuk ke belahan pantat gadis alim yang semakin hilang imannya.

“Aakkkhh…!”,pekik Shidah agak kuat disaat batang Balakrisnan yang besar itu perlahan menerobos masuk pantatnya. Kedua tangan Shidah memegang kerusi bus manakala mulutnya menggigit hujung tudung putihnya. Dengan wajah tunduk menahan sakit, malu dan terhina bercampur aduk perlahan dari mulutnya mulai terdengar isak tangisan hiba


Balakrisnan tidak mensia siakan kesempatan yang ada, dengan keras dia menekan batangnya. Sedikit demi sedikit akhirnya dia berjaya membenamkan batangnya dalam-dalam sampai menyentuh hujung rahim milik gadis alim itu. Nampaknya batang Balakrisnan tidak sepenuhnya masuk kerana ukurannya yang panjang. Kelihatan cairan lendir bercampur darah menitis keluar dari bibir pantat gadis melayu bertudung itu.

Dara gadis melayu bertudung putih lebar itu akhirnya telah pecah. Pecah pada batang seorang lelaki hindu tua. Dengan mengatur nafas Balakrisnan mulai menghenjut tubuh gadis gadis melayu itu dari belakang.

Tangannya mencengkam dan meramas ramas buah dada Shidah yang terdedah sementara sebelah lagi mencengkam erat pinggul Shidah. Batangnya membelah masuk dan keluar perlahan menikmati kemaluan gadis melayu bertudung yang cantik dan alim.

”Oohh..emmhh..aahhh…sedap sekali pantat kau ssayyyanggh ohh..!”, desah dan racauan Balakrisnan. Rasa nikmat tiada tolok banding terasa menjalar sampai ke ubun-ubunnya. Sama sekali tidak boleh dibandingkan nikmatnya pada saat ia menyetubuhi pelacur melayu lain.

Balakrisnan berasa amat bangga sekali kerana mampu memalukan gadis melayu bertudung yang selama ini selalu menjaga auratnya itu.

“Kecepak..plak..plakk…!”, bunyi yang timbul saat kelangkang Balakrisnan bertemu dengan bongkah pantat yang padat milik Shidah. Sedangkan gadis bertudung putih lebar itu hanya boleh merintih dan mendesah perlahan manakala tubuhnya bergoncang goncang menerima sodokan demi sodokan dari Balakrisnan yang semakin lama semakin cepat.

“Emmmhh…uukhh…hehh..ahh ahhh urrmm ohh ohhh”, Shidah merintih perlahan dengan kepalanya yang berbungkus tudung putih lebar itu terangguk angguk perlahan menahan nikmat sekaligus sedikit sakit kerana baru kali inilah dia melakukan hubungan seks.

“Ahhhhh..ohhhh ahhhhhh ahhhhh hummm ahhh ibuuu ohhh ibuuu ahhhh…ahhhhh” Shidah terus meracau racau menahan ghairah sambil memanggil ibunya. Daranya yang dijaga selama 21 tahun akhirnya dipecahkan seorang lelaki hindu yang tidak kenali. Maruah dirinya sebagai seorang gadis alim hancur sama sekali pada saat tu.

Buah dada Shidah bergoncang hebat seiring denga henjutan Balakrisnan pada pantatnya. Puting susunya terasa keras menonjol. Rasa sakit dan perit pada pantatnya telah dihilang dan diganti dengan rasa nikmat yang tidak pernah terbayang. Lendir terus keluar dan membantu melicinkan gerakan batang Balakrisnan masuk kedalam rongga pantatnya.

Suhu dingin aircond tidak mampu menyejukkan tubuhnya sehingga seluruh tubuhnya dibasahi peluh. Wajah Shidah yang cantik bermakeup kelihatan berkilat dibasahi peluh. Matanya terpejam sambil mulutnya mengeluarkan bunyi bunyian ghairah laksana seorang pelacur sedang melayan 3 orang pelanggan serentak.

Begitulah, di tengah perjalanan bus malam itu, Balakrisnan betul betul menikmati tubuh gadis melayu yang alim itu. Sampai-sampai gadis melayu bertudung itu mencapai tiga kali orgasme. Dan akhirnya setelah hampir sejam batang Balakrisnan meratah pantat Shidah,

”Sshhh…shhhh…oohhh aku kelluarr..ssayanggggghh…ahhhh”, pekik Balakrisnan saat dia mencapai klimaks lalu membenamkan batangnya dalam-dalam. Balakrisnan memancutkankan semua air maninya ke dalam rahim Shidah, gadis melayu bertudung yang malang itu. Balakrisnan yakin air maninya akan membuntingkan gadis melayu alim itu sepertimana dia membuntingkan beberapa pelacur melayu lain.

Tubuh gadis melayu bertudung itu langsung terduduk dan terkulai lemas tatkala Balakrisnan melepaskan pelukannya dari belakang. Shidah benar benar merasa menyesal kerana dia terpaksa melalui pengalaman pahit ini.

Sementara itu Balakrisnan terduduk setengah telanjang dengan wajah penuh disamping Latifah sedang menangis tersedu-sedu. Kemudian dengan senyum penuh kemenangan tangan kanannya meraih kepala bertudung yang sedang terduduk lemah disamping kanannya.

Lalu dengan penuh bernafsu dicium dan dilumatnya bibir gadis melayu bertudung putih lebar yang pakaiannya sudah hampir terbuka itu dengan rakus.

“Mmmhh…emmm...cepok…cepok!”,bunyi mulut yang beradu diiringi suara tangis Shidah yang tertahan.

Setelah puas, Balakrisnan melepaskan ciumannya sambil berkata,”Terima kasih sayang. Abang belum pernah main seks dengan perempuan macam kamu. Luar biasa nikmat.”. “Perjalanan kita masih jauh. Nanti apabila bus ini berhenti di tempat singgah, abang nak menikmati lagi badanmu yang cantik ni”,kata Joni tersenyum sambil tangan kirinya mengelus-elus pantat Shidah yang kebasahan.

Wajah cantik gadis melayu bertudung putih lebar yang sudah kusut itu nampak kelihatan lesu dan pasrah diiringi isak tangis dan cucuran air mata dari matanya yang terpejam.

Dan disaat bus itu berhenti di sebuah restoran, di tengah kekosongan bus yang ditinggal penumpangnya untuk makan dan minum, dari sudut paling belakang bus yang gelap, kelihatan seorang gadis melayu bertudung putih lebar berwajah cantik bertelanjang bogel sedang ditindih dan dihenjut seorang lelaki india tua berkulit hitam.

Paha gadis melayu bertudung itu terkangkang lebar manakala batang lelaki india itu dengan ganasnya menyodok keluar masuk pantatnya. Tidak ada lagi isak tangis dari mulut Shidah. Yang ada hanyalah desahan lirih menahan nikmat henjutan Balakrisnan. Benar-benar malang nasib Shidah si gadis melayu bertudung itu. Perjalanan pulang ke kampung telah mengubah dirinya untuk selamanya.

11 comments:

yati sepi said...

cerita yang amat hebat....kesian shidah

Tok Pawang said...

best juga

Tok Pawang said...

hai yati

Lan6898 said...

Boleh isi masa lapang baca ni

Lan6898 said...

Boleh isi masa lapang baca ni

Lan6898 said...

Boleh isi masa lapang baca ni

Muhammad Asri said...

Tp bestkn...

Maryam Magdalene said...

[Pussy] Photo : Para ABG Ngisep Ngenyot Ngemut SUSU, Gelliiii....!?!?!

[Pussy] G-String ABG : Sexy & Hot Girls Collection

[Pussy] Aksi ABG Pada Nungging Doggy Style.... Menantang Sekaliii.....!!!!

[Pussy] Photo : Pose-Pose Cewek Ngangkang..... makin parahh aja nehh....!!!

[Pussy] Sensasi Cewek Jika Dipegang SUSU Payudaranya.....Hahh..?!?!

[Pussy] HOTPANTS : Penampilan Vulgar ABG Jaman Sekarang...... Segeerrrrr.....

[Pussy] Photo : Gaya Hot ABG Kalau Lagi Tidur..Fulgar...Vulgarr....

[Pussy] Cewek Cantik : Ekspresi Sexy Saat Kerokan Segerrr......

[Pussy] Photo : Indonesian Umbrella Girls Collection, Luuuaarrrrrr biaassaaa......!!!!!

[Pussy] Animations : Hot Picture.....Gileeee Beneeerrrr.....

[Pussy] Acara Bugil Rame-Rame....di Indonesia Kah Ini...???

[Pussy] Kumpulan : Photo Bugil Artis-Artis Indonesia......Wahh...Wahhh....!!!


………… /´¯/) Click Any Link For Porn Video
……….,/¯../ /
………/…./ /
…./´¯/’…’/´¯¯.`•¸
/’/…/…./…..:^.¨¯\
(‘(…´…´…. ¯_/’…’/
\……………..’…../
..\’…\………. _.•´
…\…………..(
….\…………..\.

Dewa Bokeper said...

FREE VIDEO PORN ASIAN


FREE VIDEO PORN HARDCORE


FREE VIDEO PORN LESBIASN


FREE PORN VIDEO | VIRGIN


FREE PORN PERAWAN


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN SEMARANG


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN JOGJA


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN BANDUNG


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN JAKARTA


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN MEDAN


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN MAKASAR


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN SMA


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN KAMPUS


FREE PORN KUMPULAN VIDEO PERAWAN ABG


FREE VIDEO PORN LESBIASN


FREE PORN VIDEO | VIRGIN


FREE PORN VIDEO MALAYSIA


FREE PORN VIDEO INDONESIA


FREE PORN VIDEO THAILAND



Balas
























































































Balas Hapus

Regina Belle said...

Koleksi Cewek Asia Yang Menawan Tampil Hot & Menantang..Susunya Diatas Rata-rata

Foto Ngentot Cewek Bispak Bogor Manis Cantik

KOLEKSI TERBARU ABG GALAU DIGILIR OM-OM HAPPY DI PEMANCINGAN

Gambar Model Seksi Perawan | Hot Model Cute Cantik

Foto Hot ABG Mulus Bugil Payudara Montok

Erna Pamer Toket Pake Seragam Sma Lalu Ngentot

Tubuh Polos shinta Bahir saat Ganti Baju..Hiden Cam

FOTO HOT BUGIL GAMBAR NGENTOT MEMEK CEWEK SEKSI TERBARU

Cerita SEX HOT Satu Lawan Tiga

Foto Cewek Dancer Telanjang Bugil Depan Kamera

Foto ABG Narsis Deket Kolam Renang Pake Bikini

tubuh molek model jepang pamer toket indah

Photo Gadis Yang Baru Pertama Kali Ngentot

FOTO MEMEK @@@@@ FOTO BUGIL @@@@@ SEX DEWASA

Ganasnya Gadis ini Ngemut Konthol..lalu Ngentot

SELAPUT DARA KEMBALI PERAWAN TANPA OPERASI

Foto Tante Toket Gede Pamer Memek Ngakang

Kelakuan Sepasang Abg Berkerudung Ditepi Pantai..Romantis & Hot

Colection Abg Cantik Lagi Berpose Bugil Pamer Susu & Memek

Photo Hot ayam Kampus : ABG Wajah Lugu Lagi Tampil Bugil

muhamad hafiz said...

He sdp high yah