Monday, 27 August 2012

Gadis Bertudung Kegemaran

Pernah tengok nasi lemak ikan bilis? Kat daun pisang tu, ada sedikit terbuka dan menyebabkan ikan bilis tu terkeluar kerana daun pisang tak menutup rapat bungkusan nasi lemak tu. Sebab tu fesyen tudung ni dinamakan 'Tudung Nasi Lemak'. Nak pulak yang pakai baju macam ni. Baju separuh bogel Sampai nampak coli dengan baju dalam. Berdenyut je konek aku tengok awek macam ni.

Memakai tudung, tapi kedua-dua buah dada ditayang dengan sengaja untuk tatapan percuma. Tak kisahlah apa saiz buah dada tu. Tetap nak tayang percuma jugak. Bila diperhatikan, bangga sampai hidung kembang semangkuk. Lagi besar saiz buah dada, lagi bangga dia berjalan. Lagak macam nak suruh orang ramas hisap je buah dada dia tu.

Tudung yang artis / model ni pakai, mesti jadi ikutan para remaja, Ditambah fesyen pelik pelik. Lagi stim aku tengok awek macam ni. Lagi ketat seluar, lagi aku rasa nak gesel kat celah pantat dia.

11 comments: