Friday, 25 November 2011

Cikgu Norazelin

Cikgu Norazelin adalah seorang guru disebuah sekolah menengah di bandar T. Cikgu Norazelin berumur 24 tahun dan telahpun mendirikan rumahtangga.suaminya berumur 27 tahun dan bekerja sebagai pegawai bank.

Cikgu Norazelin mempunyai bentuk badan yang boleh dikatakan menarik. Buah dadanya pejal dan tajam. Punggungnya pula padat dan lentik. Rambut Cikgu Norazelin adalah separas bahu sahaja.

Cikgu Norazelin selalu memakai baju kurung jarang atau kebaya sutera jarang bila keluar mengajar. Cikgu Norazelin juga bertudung. Apabila berjalan, Cikgu Norazelin suka mengangkat dada dan menongekkan punggungnya. Mereka tinggal di sebuah kawasan perumahan. Inilah antara kisah2 yg terjadi pada Cikgu Norazelin semasa mereka tinggal di kawasan perumahan tersebut.

Kisah 1:

Petang itu setelah pulang dari mengajar, seperti biasa Cikgu Norazelin menunggu suaminya untuk datang menjemputnya pulang kerumah.tiba2 hp Cikgu Norazelin berbunyi.rupanya hari itu suaminya tidak dapat menjemputnya pulang kerana terpaksa bekerja overtime. Terpaksalah Cikgu Norazelin menunggu teksi untuk pulang hari tu.

Sedang Cikgu Norazelin menunggu teksi itu, sebuah van berhenti didepan Cikgu Norazelin. Rupanya pemandu van itu adalah abg mat, jiran sebelah rumah mereka. Abg mat berumur 40 thn dan telah berkahwin serta mempunyai 5 org anak.

"Eh cikgu, nak kemana ni?marilah abg mat tumpangkan" ucap abg mat kepada Cikgu Norazelin.

"Tak apalah abg mat, biar saya tunggu teksi ajer.nanti menyusahkan abg mat pula" balas Cikgu Norazelin.

"Eh susah apanya pula, marilah.lagipun susah nak dapat teksi waktu begini" ucap abg mat lagi.

Cikgu Norazelin pun berfikir sejenak lalu bersetuju menerima pelawaan abg mat.sepanjang perjalanan mereka byk mendiamkan diri sahaja. Cikgu Norazelin lebih suka melihat pemandangan sepanjang jalan.tapi lain pula yg bermain di fikiran abg mat. mata abg mat asyik menjeling ke arah buah dada dan paha Cikgu Norazelin sahaja.

Cikgu Norazelin langsung tidak menyedari perbuatan abg mat itu. Abg mat sebenarnya telah lama mengidamkan tubuh Cikgu Norazelin. Nampaknya hari ini dia bertuah kerana dia akan mendapat tubuh yg telah lama dihajatkanya itu. Kepala abg mat mula memikirkan rancangan jahat untuk meratah tubuh Cikgu Norazelin pada hari itu.

"Hehe, siaplah kau sekejap lagi, aku akan jadikan kau hamba nafsuku" bisik hati abg mat. "cikgu, kita singgah dikedai N kejap yer, sebab org rumah abg mat pesan suruh beli gula" kata abg mat.
Cikgu Norazelin hanya menganggukkan kepala bersetuju dengan abg mat.lagi pun dia yg menumpang van abg mat hari tu.apa salahnya fikir Cikgu Norazelin.

"cikgu tunggu sini kejap yer, saya nak pergi beli sekarang".

"Baiklah" jawab cikgu norhayati pendek.

Abg mat sebenarnya bukan turun untuk membeli gula, tetapi membeli pil perangsang untuk melaksanakan rancangan jahatnya pada Cikgu Norazelin. Setelah selesai membeli pil perangsang, abg mat membeli pula 2 botol air oren. Dia memasukkan beberapa biji pil perangsang kedalam air oren untuk Cikgu Norazelin. Abg mat pun kembali semula kedalam van.

"Nah cikgu, minum dulu.gula dah habis pula kat kedai ni.terpaksa kita pergi ke kedai yg
jauh sikit tu" ucap abg mat sambil menghulurkan botol air oren yg telah dicampur dengan ubat perangsang itu tadi. Cikgu Norazelin mengambil botol air oren itu sambil mengucapkan terima kasih.memang dia dahaga sejak lama menanti teksi tadi. Air oren didalam botol terus disedut hingga separuh. Abg mat tersenyum sinis bila melihat air oren itu diminum hingga separuh.

Abg mat pasti sekejap lagi dia akan mendapat tubuh Cikgu Norazelin. Abg mat pun meneruskan perjalanan.dia sengaja mengambil jalan pintas melalui ladang kelapa
sawit kerana jalan itu jarang digunakan oleh orang ramai.nanti mudahlah untuk
dia mengerjakan tubuh Cikgu Norazelin.

Setelah 5 minit, Cikgu Norazelin mula merasakan badannya panas. Dia merasa kepalanya khayal. Semakin lama semakin kuat perasaan ghairah yg memuncak dalam dirinya. Cikgu Norazelin mula tak senang duduk. Abg mat perasan akan perubahan Cikgu Norazelin. Hatinya melonjak gembira. Cikgu Norazelin merasakan pantatnya telah berair. Seluar dalamnya juga telah dirasakan lembab. Abg mat membelok masuk ke sebuah
lorong.

Cikgu Norazelin langsung tidak menyedari dimana dia berada sekarang kerana dirinya
telah dikuasai perasaan ghairah yg teramat sangat. Abg mat pun memberhentikan vannya. Dia mengeluarkan perakam video mini dari belakang vannya lalu menekan butang 'record'.

Abg mat terus menjatuhkan tempat duduk Cikgu Norazelin lalu dengan rakusnya menerkam lalu mengulum lidah Cikgu Norazelin. Cikgu Norazelin terkejut dengan perbuatan Abg mat itu, tapi dia sendiri sudah tak berdaya untuk menghalang perbuatan Abg mat terhadap dirinya itu. Hatinya meronta ronta supaya Abg mat menghentikan perbuatannya itu, namun tubuh badannya seakan akan menerima segalanya kerana kesan ubat perangsang yg telah meresap kedalam badannya.

Abg mat terus menghisap lidah Cikgu Norazelin dengan rakus sekali hinggakan meleleh leleh air liur Cikgu Norazelin di celah bibir mereka yang saling bertautan itu. Kedua belah tangan Abg mat meramas ramas buah dada Cikgu Norazelin yang pejal itu dengan semahunya. Memang dia telah lama mengidamkan buah dada Cikgu Norazelin itu.

Cikgu Norazelin merengek rengek lemah apabila buah dadanya dirangsang sebegitu rupa oleh Abg mat. Baju kurung Cikgu Norazelin pun disingkap perlahan oleh Abg mat. Bra Cikgu Norazelin terus ditarik oleh abg mat lalu tersembullah buah dada Cikgu Norazelin yang mekar itu. Abg mat terus mengentel gentel puting cikgu Cikgu Norazelin yang berwarna coklat muda itu. Sebelah digentel, sebelah lagi dihisap, dijilat dan digigit oleh Abg mat.

Cikgu Norazelin merayu agar abg mat menghentikan perbuatannya itu namun langsung tidak diendahkan oleh Abg mat.setelah puas menikmati buah dada Cikgu Norazelin, Abg mat pun menyingkap kain baju kurung Cikgu Norazelin dan melondehkan seluar dalam Cikgu Norazelin yang berwarna putih kebasahan. Jari jari abg mat yg kasar itu terus menjolok2 kedalam lubang pantat Cikgu Norazelin. Semakin kuatlah rengekkan Cikgu Norazelin kedengaran. Mengeliat tubuh Cikgu Norazelin dibuatnya.

Abg mat melajukan jolokkan jarinya ke pantat Cikgu Norazelin. Beberapa ketika kemudian badan Cikgu Norazelin pun mengejang. Cikgu Norazelin telah klimaks. Air dari pantat Cikgu Norazelin begitu banyak hinggakan basah tempat duduk van Abg mat. Air pantat Cikgu Norazelin yang melekat di jari abg mat disuakan kemulut Cikgu Norazelin. Cikgu Norazelin dipaksa menghisap jari Abg mat yg dipenuhi air pantatnya sendiri.

Abg mat pun membuka zip seluarnya, lalu keluarlah batang Abg mat yg hitam lagi gemuk itu. Terkejut Cikgu Norazelin melihat batang Abg mat kerana batang suaminya pun tak sebesar itu. Abg mat terus menarik kepala Cikgu Norazelin dengan kasar lalu disumbatkan batangnya yang tegang itu kedalam mulut.

Cikgu Norazelin terpaksa membuka mulutnya luas2 supaya batang abg mat itu dapat masuk kedalam mulutnya yang kecil comel itu. Cikgu Norazelin dipaksa hisap batang Abg mat yang besar dari hujung hingga ke pangkal. Malah lubang kencing Abg mat yang hancing turut dijilat sehingga bersih.

Setelah 10 minit Cikgu Norazelin melakukan blow-job ke batang Abg mat, Abg mat pun klimaks. 5-6 das pancutan padu air mani Abg mat yang pekat dipancut ke dalam mulut serta muka Cikgu Norazelin. Tersedak Cikgu Norazelin kerana tertelan air mani Abg
mat.

Air mani Abg mat mengalir membasahi tudung cikgu norhayati yg telah senget semasa Cikgu Norazelin tunduk melakukan blow-job itu tadi. Abg mat tersenyum puas kerana telah berjaya menodai kesucian diri Cikgu Norazelin yang telah menjadi isteri orang itu. Abg mat ingin meneruskan lagi perbuatan sumbangnya itu tapi Cikgu Norazelin memujuk kerana hari telah malam.
Abg mat setuju tapi dengan syarat Cikgu Norazelin mesti sedia melayani nafsunya bila bila masa saja. Kalau tidak pita rakaman aksi Cikgu Norazelin sedang menghisap batang Abg mat itu akan diserahkan kepada suaminya. Cikgu Norazelin terpaksa bersetuju dengan syarat Abg mat itu dengan berat hati sekali. Abg mat pun memandu van mereka pulang.

Cikgu Norazelin pula serba salah dengan wajah yang dipenuhi tompokkan air mani Abg mat yang telah kering. Setelah kejadian di ladang kelapa sawit hari itu, Cikgu Norazelin cuba untuk mengelak dari bertemu dengan Abg mat, jirannya itu. Apabila waktu petang, semasa suami cikgu norhayati membasuh kereta, memang Abg mat sengaja datang ke tepi pagar mereka lalu berbual bual dengan suami cikgu norhayati. Melihat kehadiran Abg mat itu, Cikgu Norazelin terus masuk kedalam rumah.

Suami cikgu norhayati tidak mengesyaki apa apa walaupun Abg mat telah berjaya menikmati tubuh gebu isterinya itu. Suatu petang, suami cikgu norhayati menjemput abg mat untuk makan malam dirumah mereka kerana isteri Abg mat pulang ke kampung.yang tinggal hanya abg mat dengan 5 orang anaknya sahaja. Abg mat apa lagi, dengan senang hati menerima pelawaan suami Cikgu Norazelin.

Didalam kepalanya mula memikirkan apa yg bakal dilakukan pada cikgu norhayati dirumah cikgu norhayati sendiri malam nanti.

"abg dah pelawa abg mat untuk makan malam bersama kita malam ni, kesian dia, isteri dia balik kampung, takde org nak masak untuk dia" kata suami Cikgu Norazelin.

Hati Cikgu Norazelin berdebar apabila memikirkan bahawa mereka akan makan semeja malam nanti. Namun begitu hati Cikgu Norazelin lega juga kerana dia memikirkan bahawa suaminya juga ada bersama mereka, takkan Abg mat dapat melakukan apa apa kepadanya.

Malam itu tepat jam 9 malam, Abg mat pun datang dengan 5 orang anaknya. Suami Cikgu Norazelin menyambut mereka dengan gembira tanpa menyedari Abg mat mempunyai niat serong terhadap isterinya itu. Sementara menunggu Cikgu Norazelin menghidangkan makanan, mereka berbual bual dahulu sambil menonton tv. Anak anak Abg mat semuanya kelihatan begitu mesra dengan suami Cikgu Norazelin.

Anak abg mat yg sulung berumur 19 tahun, manakala yg paling kecil sekali berumur 13 tahun.mata abg mat menjeling2 kearah dapur untuk melihat tubuh Cikgu Norazelin. Malam itu Cikgu Norazelin memakai baju kebaya ketat berwarna hijau muda. Cikgu Norazelin juga mengenakan tudung hijau agar padan dengan kebayanya. Wajahnya dihiasi mekap cantik manakala bibirnya merah merekah disalut lipstik.

Abg mat menelan air liur apabila melihat punggung Cikgu Norazelin yang padat disebalik kain kebayanya yang ketat itu. Kelihatan garis seluar dalam Cikgu Norazelin tercetak jelas pada kain kebayanya. Cikgu Norazelin perasan yang mata abg mat selalu memandang kearah buah dada dan juga pantatnya malam itu, tapi Cikgu Norazelin buat tak tahu sahaja kerana dia yakin abg mat takkan berani melakukan apa2 terhadapnya
kerana suaminya ada bersama.

Waktu makan pun tiba. Suami Cikgu Norazelin makan sambil berbual mesra dengan abg mat serta anak-anaknya.cikgu norhayati pula lebih banyak mendiamkan diri dari turut serta dalam perbualan mereka. Sedang mereka menikmati makan malam itu, tiba2 anak abg mat yg berumur 13 tahun itu dengan tidak sengaja telah terlanggar gelas minumannya.air yang tertumpah dari gelas itu mengalir lalu mengenai kain kebaya Cikgu Norazelin.

Habis basah kain Cikgu Norazelin terkena air oren. Abg mat segera menunjukkan sikap baiknya pada suami cikgu norhayati dengan meminta maaf berkali kali atas kesalahan anaknnya itu. Suami cikgu norhayati berkata tak mengapalah kerana dia bukan sengaja. Cikgu norhayati pun meminta diri untuk kedapur kerana ingin membersihkan kainnya yg basah itu. Mata Abg mat memerhatikan setiap ayunan punggung Cikgu Norazelin sewaktu Cikgu Norazelin melangkah menuju ke dapur.

"Eh tiba2 perut saya ni buat hal pula, boleh saya gunakan tandas sekejap?" tiba tiba sahaja Abg mat bersuara kepada suami Cikgu Norazelin.

"Boleh, apa salahnya, tandas dibelakang, masuk terus kedapur dan pintu yg paling tepi sekali" balas suami Cikgu Norazelin.

Abg mat terus bangun menuju kedapur dengan rancangannya untuk menjamah tubuh Cikgu Norazelin lagi. Didapur pula, Cikgu Norazelin sedang mengelap kain kebayanya yang telah dibasahi air oren itu. Habis bahagian pahanya bertompok tompok kerana kesan air oren itu. Cikgu Norazelin tidak menyedari yg abg mat telah berdiri dibelakangnya. Dengan tiba tiba tangan abg mat yang kasar itu memeluk Cikgu Norazelin dari belakang sambil meramas ramas buah dada Cikgu Norazelin dengan kuatnya.

Cikgu Norazelin tergamam dengan perbuatan abg mat itu. Cikgu Norazelin membuka mulut untuk menjerit, tapi dengan pantasnya tangan Abg mat mencekup mulut Cikgu Norazelin.

"kalau cikgu nak suami cikgu tahu tentang apa yang telah kita lakukan di ladang hari tu, cikgu jeritlah. Saya tak kisah, yang rugi cikgu, bukan saya, hehehehe..." ugut Abg mat pada telinga Cikgu Norazelin.

"kalau cikgu nak rahsia cikgu selamat, lebih baik cikgu ikut saja cakap saya" kata Abg mat lagi.tangan abg mat terus memerah dan meramas buah dada Cikgu Norazelin. Perlahan lahan Abg mat melepaskan cengkaman tangannya dari mulut Cikgu Norazelin setelah dia yakin cikgu norhayati tidak akan cuba menjerit lagi.

Air mata cikgu norhayati mengalir kerana dia bimbang sekiranya suaminya akan masuk kedapur dan melihat dirinya yg sedang digomoli oleh Abg mat itu.
"Tak guna cikgu menangis, baik cikgu berikan kerjasama, nanti cikgupun akan merasa puas juga" kata Abg mat lagi sambil menekankan batangnya yang telah keras didalam seluarnya itu ke alur punggung Cikgu Norazelin.

Tangan Abg mat kini telah membuka butang atas baju kebaya ketat milik Cikgu Norazelin. Tangannya terus menyusup kedalam bra cikgu norhayati lalu memicit micit puting buah dada Cikgu Norazelin. Cikgu Norazelin menjadi terangsang apabila puting buah dadanya itu dpicit2 kuat oleh Abg mat. Perlahan lahan mulut Cikgu Norazelin mengeluh kenikmatan. Abg mat tersenyum kerana dia tahu Cikgu Norazelin sudah mula memberikan kerjasama kepadanya. Dia juga akan pastikan yang Cikgu Norazelin akan terus menjadi hamba nafsunya.

Sekarang tangan Abg mat telah beralih ke arah pantat Cikgu Norazelin pula. Abg mat menggosok gosok pantat cikgu norhayati dari luar kainnya.semakin lama, semakin laju gosokkan tangan Abg mat. Cikgu Norazelin mula merasakan lubang pantatnya telah mulai basah.

Setelah puas, Abg mat membuka zip kain kebaya ketat cikgu norhayati.zip itu terletak di bahagian punggung. Tangan Abg mat dengan pantas menyusup masuk kedalam kain Cikgu Norazelin lalu mengorek2 lubang pantat Cikgu Norazelin dengan 2 batang
jarinya. Diputar-putarkan jarinya itu hingga menyebabkan terangkat angkat punggung Cikgu Norazelin menahan nikmat.

Setelah Abg mat melihat cikgu norhayati hampir klimaks, dia mencabut jarinya lalu membuka zip seluarnya. Abg mat menyuruh cikgu norhayati agar melakukan blow-job lagi ke batangnya itu. Perlahan lahan Cikgu Norazelin yang sudah terlalu ghairah itu melutut didepan Abg mat lalu menghisap batang Abg mat perlahan lahan.

Abg mat mengocok ngocok batangnya kemulut cikgu norhayati. Setelah 10 minit Cikgu Norazelin melakukan blow-job ke batang Abg mat itu, Abg mat pun klimaks.beberapa das pancutan air mani yang dilepaskan oleh Abg mat itu semuanya memasuki mulut Cikgu Norazelin.

keranaterlalu banyak air mani abg mat didalam mulut cikgu
norhayati, ada yg meleleh keluar melalui rekahan bibir cikgu norhayati itu.>>

"Sekarang cikgu telan semua air nikmat yang telah saya berikan pada cikgu itu" kata Abg
mat. Cikgu Norazelin menggelengkan kepalanya kerana enggan menelan air mani Abg mat yang masin itu. Lantas tangan Abg mat terus mencengkam kedua daging pejal didada Cikgu Norazelin lalu diramas kuat. Puting Cikgu Norazelin digentel dan ditarik sekuat hati. Mengelepar Cikgu Norazelin menahan sakit bercampur ghairah setelah buah dadanya dikerjakan Abg mat.

Terpaksalah Cikgu Norazelin menelan semua air mani Abg mat tu dengan muka yang berkerut menahan loya. Abg mat membetulkan seluarnya lalu mengucup dahi Cikgu Norazelin sambil tersenyum sinis. Abg mat sengaja membiarkan cikgu norhayati tidak mencapai klimaks kerana dia ingin menyiksa hamba nafsunya itu. Abg mat pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah yang ceria.

"hah macam mana? dah lega ker?" tanya suami Cikgu Norazelin yang masih belum menghabiskan makan malamnya kerana menunggu Abg mat yg disangkakan ke tandas itu tadi.

"dah.. selesa sekali rasanya" ucap Abg mat.memang dia merasa sangat selesa kerana air maninya yg telah seminggu bertakung itu telah habis disedut oleh Cikgu Norazelin yang cantik itu. Merekapun meneruskan makan malam mereka yang terganggu itu. Cikgu Norazelin setelah membetulkan pakaian serta tudungnnya itu pun keluar ke ruang makan semula dengan wajah yang serba salah. Abg mat hanya tersenyum melihat Cikgu Norazelin. Senyuman penuh rahsia yg hanya diketahui oleh dirinya serta cikgu norhayati sahaja.

Thursday, 24 November 2011

Cikgu Nur Kuat Seks

Petang tu Cikgu Nur pakai seluar Trek dan T shirt saja dan memakai tudung yang disangkut di kedua-dua bahunya.Cikgu Nur meminta aku menolongnya menggunting gambar-gambar untuk hiasan bilik sains. Dalam aku berbual dengan cikgu Nur baru aku perasan yang Cikgu Nur Memakai T shirt yang agak ketat yang menampakkan bentuk tubuhnya.

Cuaca pada hari itu agak panas.Aku lihat cikgu Nur Berpeluh-peluh begitu juga aku.Dalam suasana yang panas itu aku lihat Cikgu Nur menyelakkan keatas sedikit tudungnya.Terkejut aku bila Cikgu Nur menyelakkan tudungnya. Nampaklah aku bentuk buah dada cikgu Nur kerana bajunya agak ketat.Wow pejalnya buah dada cikgu Nur .

Aku berkata dalam hati.Sebelum ini aku tak dapat melihatnya kerana dilitutupi oleh tudung Cikgu Nur.Aku kawal diri takut Cikgu Nur perasan aku.Cuaca yang panas menyebabkan Cikgu Nur menyelak tudungnya lebih tinggi.Dikala itu aku terpaku sejenak kerana tersembul sedikit buah dada cikgu Nur dari baju ketat yang dipakainya itu .

Kote aku terpacak semula stim aku meningkat kembali.Aku harap lama lagi cikgu Nur baru suruh aku pulang, kali ini aku tak lepas peluang dalam keadaan berjaga-jaga aku menjeling kearah benjolan buah dada cikgu Nur yang ranum itu.

Rasa aku nak terkam dan ramas buah dada Cikgu Nur Tapi aku tak dengan sedang hati. Pada waktu malam sebelum aku tidur aku terbayangkan Cikgu Nur,dan aku terus melancap sampai terpancut air mani aku membayangkan aku bermain dengan cikgu Nur.Hari terus berlalu.

Pada suatu petang setelah habis koko aku saja melewati bilik sains aku lihat cikgu Nur keseorangan sedang membuat kerja. Hai Cikgu buat apa?.Ada la buat kerja sikit. masuk la. kamu dah habis koko ke? Dah jawab aku.Lambat cikgu balik.Sekejap lagi nak balik la .
Aku lihat cikgu Nur memakai t shirt yang lain pula dan memakai skirt labuh. Panaslah hari ni kata cikgu Nur. Yela Cikgu dah berapa hari tak hujan balas aku. Aku pun duduk bersebelahan cikgu Nur.Bau haruman minyak wangi Cikgu Nur membangkitkan nafsu aku. Tiba tiba sekali lagi Cikgu Nur menyelakkan tudungnya ke atas kerana panas . wow t shirt kali ni lebih seksi dari yang dahulu.

Aku dapat lihat benjolan buah dada cikgu Nur. Yang paling aku tak tahan aku dapt melihat bra cikgu Nur yang bertali halus dan berwarna hitam. Cikgu Nur tidak perasan yang dia telah terselak tudungnya terlalu tinggi. Sedang aku berbual-bual tiba –tiba pen cikgu Nur terjatuh. Cikgu Nur pun tunduk untuk mengambilnya.Nampaklah aku buah dada cikgu Nur yang dibaluti bra berwarna hitam.

Aku naik stim tak tahan rasanya sambil berbual-bual dengan cikgu Nur yang asyik memeriksa buku latihan mataku tertumpu pada keranuman buah dada cikgu Nur. Aku mengeletar menahan keghairahan yang amat sangat. Koteku semakin menegang dan aku rasa macam nak melancap saja di depan cikgu Nur. Kalau boleh nak ambil tangan cikgu Nur suruh urut-urutkan kote aku.Tanganku juga mula mengeletar.Nafsuku membuak-buak.Tanpa sedar aku terus meramas buah dada cikgu Nur. Cikgu Nur terkejut dan memarahi aku.

“Oi kau buat apa ni !!”

Sergah cikgu Nur sambil membetul bajunya.Aku terdiam seketika.tetapi nafsuku masih meninggi kulihat keluar kawasan agak legang kerana bilik sains agak jauh. Aku terus memeluk Cikgu Nur. Cikgu Nur meronta-meronta supaya dilepaskan oleh kerana cikgu Nur ni orang nya bertubuh kecil sahaja tenaganya tak kuat untuk menolak pelukkan aku. Aku terus meramas-meramas buah dada cikgu Nur yang ranun itu . Semasa Cikgu Nur meronta-ronta untuk melepaskan diri tudungnya tercabut lalu mengurailah rambutnya.

Keharuman rambutnya membuat aku bertambah ghairah aku menolak cikgu Nur ke atas meja panjang bilik sains.Cikgu Nur terus meronta-ronta. Farid engkau dah gila ke buat cikgu macam ni. Aku tak pedulikan kata-kata cikgu Nur . Aku menarik t shirt nya ke bawah terserlah buah dada cikgu Nur dibaluti coli hitam bertali halus. Cikgu Nur menolak-nolak aku tapi aku terus meramas buah dada cikgu Nur dengan geram. Aku menarik pula coli cikgu Nur terserlah buah dada cikgu Nur bersama putingnya yang kemerahan.

Cikgu Nur menutup buah dadanya dengan kedua belah tangannya.Aku terus menolak tangan cikgu Nur ke atas,Aku dapat rasakan kekuatan tangan cikgu Nur melawan tanganku itu. Tanpa membuang masa aku terus menghisap puting cikgu Nur dan menjilat-jilat sekitar buah dadanya. Aku semakin geram. Aku menghisap puting cikgu Nur sekuat-kuat nya aku dapat lihat badan cikgu Nur terangkat-angkat apabila aku menghisap putingnya,

Aku dapat rasakan buah dada Cikgu Nur mula mengeras dan putingnya mulai tegang dan keras yang amat sangat dan pada masa yang masa kekuatan tangan cikgu Nur mulai lemah dan tak terdaya lagi untuk menolak tangan ku tadi. Apa lagi aku terus menarik skirt labuh Cikgu Nur dan nampaklah seluar dalam cikgu Nur yang seksi dan nipis itu sehingga menampak bulu-bulunya.

Tiba-tiba Cikgu Nur cuba melawan kembali aku terus menolaknya dan menghisap semula putingnya dan meramas-ramas kedua-dua buah dadanya.aku terus memainkan peranan ku sambil aku menghisap puting aku meraba-meraba di peha cikgu Nur yang selama ini aku idamkan.

Aku lihat cikgu Nur gelisah kegelian.Tangan ku terus menjalar di celah kangkang cikgu Nur dan meraba-raba diatas seluar dalam cikgu Nur yang nipis itu Aku dapat rasakan tembamnya puki Cikgu Nur.Aku lihat cikgu Nur semakin lemah. Dikesempatan ini aku terus membuka baju dan bra cikgu Nur dan akhirnya lapisan terakhir yang nipis yang menutupi kemaluannya itu dapat aku buka. Cikgu Nur lemah dalam keadaan telanjang di atas meja.

Aku terpegun sejenak melihat keranuman buah dada Cikgu Nur yang pejal dan kemerahan puting Cikgu Nur yang menegang. Kulihat juga bulunya yang yang tersusun indah dikemaluannya serta pukinya yang tembam . Inilah pertama kali dalam hidup aku dapat melihat sekujur tubuh yang indah tanpa pakaian Aku tak dapat menahan lagi nafsuku. Koteku semakin menegang. Aku terus menjilat buah dada dan menghisap puting Cikgu Nur sambil sebelah jarilah aku bermain-main di biji kelentit cikgu Nur .

Puki Cikgu Nur mengeluarkan air yang banyak.Mungkin dah seminggu dia tak main dengan suami dia.Aku dapat lihat cikgu Nur terangkat-angkat kaki dan punggungnya bila aku mengusap-usap biji kelentitnya walaupun kedengaran tangisan kecil Cikgu Nur.Sedang aku menikmati kesedapan menjamah tubuh cikgu Nur tiba-tiba aku terdengar ada orang datang ke bilik sains.

Aku terus menyorok dibilik sebelah Rupanya suaminya yang baru pulang dari kursus datang untuk mengambil cikgu Nur. Gagal rancangan aku nak bersetubuh dengan Cikgu Nur.

Pada keesokkan harinya,selepas waktu persekolahan aku pergi ke bilik sains.Aku lihat cikgu Nur sendirian sedang memeriksa buku latihan murid. Ah ini peluang aku.Akupun mengetuk pintu bilik Sains.

Cikgu Nur membuka pintu dan terlihat aku Keayuan cikgu Nur dan keseksiaannya.Cikgu Nur memakai kain belah berwarna hitam dan baju t berwarna merah yang seksi serta berkasut tumit tinggi, Aku semakin stim lalu aku masuk kedalam bilik dan mengunci pintu.

Cikgu Nur duduk dimeja panjang diruang bilik Sains.Akupun mendekati Cikgu Nur Lalu duduk bersebelahan dengannya.Cikgu Nur hanya duduk mendiamkan diri.Akupun membelai-belai rambutnya dan mencium rambutnya.Cikgu Nur menolak kepalaku.Aku terus menjilat-jilat di batang tekuknya yang jinjang itu.Keharuman wangian yang dipakai Cikgu Nur membangkitkan lagi nafsuku.

Aku memerhatikan keranuman buah dadanya yang tersembul dari celahan baju t ketat yang dipakai cikgu Nur. Aku membaringkan cikgu Nur diatas meja panjang. Aku dengan perlahan meraba-raba buah dada cikgu Nur yang ranum tu dan meramasnya dengan lembut. Aku dah tak tahan aku terus menarik baju dan bra cikgu Nur .

Tersembullah dua bukit cikgu Nur di depan mataku. Cikgu Nur cuma mendiamkan diri saja sambil berpaling muka kearah lain. Aku apa lagi terus meramas dan menghisap puting Cikgu Nur yang kemerahan itu. Buah dada cikgu Nur mula mengeras dan putingnya juga tersembul.

Cikgu Nur mula mengeliat-mengeliatkan badan nya.Aku terus menyelak kainbelahnya dan menarik seluar dalamnya dan menjilat di celahan pehanya lalu terus menjilat biji kelentitnya aku terdengar suara cikgu Nur terkejut ahhhh!!!!!

Aku rasakan puki Cikgu Nur mula berair dan melekit-lekit.Aku menghisap-hisap biji kelentitnya dan menjilat-menjilat di lubang pukinya.Pada waktu itu aku lihat punggung Cikgu Nur mula bergerak-gerak dan terangkat-angkat. Aku terus menekan-nekan lidahku kedalam lubang puki cikgu Nur.Punggung Cikgu Nur terangkat-angkat lagi tinggi.

“aghhhhhhhh....agh.........aghhhhhhhh....emmmmmmm ahhhhhhhhhhhhh……”

Rupanya cikgu Nur mula mengerang kenikmatan.Airnya bertambah banyak.Aku berhenti seketika lantas menarik kain belah yang dipakai cikgu Nur.Cikgu Nur terbaring dalam keadaan telanjang di atas meja panjang. Aku kembali meramas buah dada cikgu Nur dengan rakusnya sambil mengentel-gentel putingnya lantas aku menjilat biji kelentit cikgu Nur bertalu-talu. Erangan cikgu Nur kembali semakin kuat .

Cikgu Nur mengeliat-liat badanya sambil matanya pejam menahan kenikmatan.Aku terus mengosok-gosok koteku di biji dan lubang puki cikgu Nur.Koteku semakin keras terus ku masukkan kedalam lubang puki Cikgu Nur. Cikgu Nur terkejut. Aku lihat matanya terbeliak dan mulutnya terngaga. Aku terus menekan koteku akhirnya masuk semuanya kedalam lubang puki cikgu Nur. Aku dapat rasakan kenikmatan yang amat sangat yang belum pernah aku rasakan. Puki Cikgu Nur terkemut-kemut membuat koteku bertambah keras. Aku terus menghenjut-henjut Cikgu Nur.

“Agh......aghhhhhh...emmmmmm.aghhhh!!!!!!!!” Cikgu Nur mengepit badanku.

Aku menonggengkan cikgu Nur pula lalu mendayung dengan lebih laju .Cikgu Nur melentik-lentikkan badannya dan bergoyang-goyang punggungnya ambil mengerang. Aku meletakkan pula kedua-dua kaki cikgu Nur di atas bahu ku sambil mengenjut aku ramas-ramas buah dada cikgu Nur.Cikgu Nur semakin tak keruan

“Aghhhhhhhhh..aghhhhhhhhhh...aghhhhhhh!!!”

Kemutannya semakin kuat dan berdenyut-denyut . aku dah rasa nak terpancut.Aku mengeluarkan batangku semula.Aku mengambil tangan cikgu Nur dan menyuruh ia mengurut koteku Sambil aku meramas dan mengentel putingnya.Cikgu Nur menggosok koteku dengan laju .aku meletakkan koteku di buah dada cikgu Nur. Cikgu Nur menggosok koteku semakin laju. Akhirnya aku Terpancut.Air maniku melimpah di atas buah dada cikgu Nur.Aku masih belum puas aku tundukkan kepadaku dan menjilat semula biji kelentik cikgu Nur.Aku masukkan lidahku ke dalam lubang puki cikgu Nur

Cikgu Nur kembali ghairah. Kaki cikgu Nur mula terketar-ketar.

“Aghhhhhhhhhhhh.aghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!Aghhhhhhhhhhhh.emmmmmmmmm....aghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!”

Satu erangan yang kuat dari Cikgu Nur. Rupanya dia telah klimak. Aku dan cikgu Nur terbaring lesu di atas meja panjang.Setelah itu aku pun pulang. Pulang dengan rasa yang amat menyoronokkan.

Sunday, 13 November 2011

Ustazah Nur Sedap

Ustazah Nur merupakan guru di sekolah menengah di tempatnya, cuma 15 minit sampai ke sekolahnya, tidak terlalu jau h jarak antara sekolah dan rumahnya. Hari makin lewat, Ustazah Nur mengemas mejanya. Banyak kerja perlu disiapkannya sebelum balik ke rumahnya. Dia merenung jam di dinding bilik guru, masa berbaki 2 jam sebelum dia balik. Sempat dia meyemak buku-buku latihan anak muridnya.

Sedang leka dia menyemak buku, baru Ustazah teringat yang gas masak rumahnya telah habis pagi tadi. Ustazah Nur mengeluh sendirian. Kebetulan Raju lalu depan bilik guru, bergegas Ustazah Nur meluru ke arah Raju.

"Heiii Raju mari sini!"

"Ya Ustazah, Ada apa saya boleh bantu ka?"

"Bapa kamu jual gas masak kan!"

"Ya Ustazah, Ustazah mau gas masak ka?" Tanya Raju.

"A’ha, Raju ni saya punya alamat, nanti suruh bapa kamu hantar ya!"

"Baik, nanti saya bagi tahu sama saya punya bapa."

Sesi persekolahan telah tamat. Ustazah Nur bergegas pulang kerana berjanji dengan bapa Raju untuk menghantar gas memasak ke rumahnya. Ustazah terus balik ke rumahnya tanpa mengambil anaknya di rumah pengasuh.

Sampai di rumah, dilihatnya bapa Raju masih belum tiba. Sudah kebiasaan Ustazah Nur bila sampai di rumah, dia mandi. Tidak kira balik sekolah mahupun keluar kemana-mana. Ustazah Nur mandi dan mencukur sedikit rambut yang menutupi permatanya.

Walaupun Ustazah Nur berumur 30an tetapi badannya seperti anak dara, putih mulus orangnya. Selesai mandi, Ustazah menyarung seluar track dan tshirt putih yang agak jarang sikit. Fikirnya tiada sapa yang nampak. Kedengaran enjin lori di luar rumahnya.

"Encik Kumar ye?" Tanya Ustazah.

"Ya saya bapa Raju, tadi dia ada pesan sama saya suruh hantar ini barang."

"Ya saya memang mintak, silalah masuk," pelawa Ustazah.

Kumar membelakangi Ustazah Nur, matanya terjegil keluar melihat bontot montok Ustazah Nur yang bergoyang begitu kuat sekali ke kiri dan ke kanan. Melirik matanya ke atas, ternampaknya dari belakang kesan tali baju dalam Ustazah berwarna merah, walaupun ternampak sikit kerana dilindungi oleh tudung tapi cukup membuatkan koneknya keras di dalam seluarnya.

Kumar mula memasang angan untuk merogol Ustazah Nur yang juga cikgu sekolah anaknya. Fikirannya ligat memikir macam mana dia ingin meratah tubuh montok Ustazah.

Setelah sampai ke dapur, baru Kumar teringat yang kawannya ada meminta dia membeli ubat perangsang ketika dia ke pekan tadi. Otaknya ligat bagaimana dia ingin memberi Ustazah pil tersebut. Ternampaknya berdekatan meja makan terhidang segelas air teh panas, fikirnya itu mungkin Ustazah punya.

"Ustazah boleh tolong saya ka?"

"Ada apa Kumar?" Ustazah Nur bertanya.

"Ini hos mau tukar la, sudah lama."

"Jadi kena tukar ka?" Tanya Ustazah ingin kepastian.

"Mesti mau tukar ini barang, kalau tak tukar nanti, terbakar Ustazah. Pegi ambil ini hos dalam saya punya lori," terang Kumar.

Ustazah Nur yang begitu lurus bendul itu terus ke lori Kumar megambil hos yang disuruh Kumar, sementara Kumar mencari akal untuk meletakkan ubat perangsang. Kumar terlihat secawan air d iatas meja makan Ustazah Nur, lalu diletakkannya 4 biji ubat tersebut. Memang dia sengaja meletakkan lebih supaya ianya cepat kalau Ustazah Nur meminumnya nanti, dikacaunya air supaya ubat tersebut sebati dengan air tu.

"Hos inikah Kumar?" Sebaik masuk ke dapur, tanya Ustazah Nur.

"Terima kasih Ustazah, sekejap saya mau pasang ni hos ya! Nanti saya sekali cek semua."

Sambil Kumar membelek hos dan tong gas tersebut Ustazah Nur kembali ke meja makannya dan menghirup air yang telah dicampur oleh pil perangsang tadi. Hampir setengah air dihirup. Kumar hanya terseyum melihatnya, memang sengaja Kumar melambatkan tugasannya.

Pil telah memberi kesan kepada Ustazah Nur. Dia mula tidak keruan. Dia menghirup lagi air tadi tapi kini sehingga habis semuanya diminum. Kumar bangun dari tempatnya dan dia kini membelakangi Ustazah Nur yang duduk di kerusinya.

Perlahan-lahan Kumar meletakkan tangannya di bahu Ustazah, tanpa di sedarinya, Kumar mengosok bahu Ustazah. Kini Ustazah Nur memberi respon. Dia mula sedikit ghairah tetapi dia sedar akan perlakuan Kumar, ditepisnya tangan Kumar tapi tepisannya lemah.

Kumar semakin berani, tangan kirinya telah menekap ke payudara Ustazah sebelah kiri, diramasnya perlahan-lahan. Ustazah tidak mampu bertahan lagi walaupun ramasan hanya diluar bajunya tetapi cukup untuk merangsang nafsunya.

Kini Kumar semakin berani, terus menyelak baju Ustazah ke atas dan menampakkan baju dalamnya yang berwarna merah itu. Kumar dengan rakus merentap baju dalam Ustazah Nur. Maka tersembullah mahkota gunung kembar Ustazah Nur.

Kumar menjilat dengan rakusnya, dia tahu dia tak punyai masa yang lama. Kumar mengasak payudara Ustazah Nur dengan kepakaran yang ada. Ustazah Nur sudah tidak berkata lagi, dia telah menyerahkan bukit idaman para cikgu-cikgu lelaki di sekolahnya yang selama ini memang geramkannya. Suara Ustazah Nur sudah mula mengeluarkan bunyi berahi.

Kumar tidak dapat menahan gelora nafsunya, dibukanya kaki Ustazah seluasnya, ditarik seluar track yang dipakai oleh Ustazah Nur dengan rakusnya. Kumar merentap seluar dalam Ustazah Nur. Terpegun Kumar melihat puki Melayu yang cukup bersih itu, hanya sedikit sahaja rambut lembut yang menutupi bahagian atas

"Sudah Kumar, saya cikgu anak kamu. Sanggup kamu lakukan ini terhadap saya," rayu Ustazah Nur.

"Cikgu punya body banyak cantik la, saya suka," balas Kumar penuh nafsu.

"Tolonglah Kumar, saya rayu dekat kamu, jangan lakukannya," Ustazah Nur meminta simpati.

Rayuan Ustazah hanya sia-sia. Kumar semakin rakus menjilat puki Ustazah Nur. Sungguh berselera Kumar melahap puki Ustazah, sambil tangan kanan Kumar membuka zip seluarnya dan mengeluarkan batang jantannya yang sememangnya dari tadi mengganas di dalam seluarnya.

Kumar membaringkan Ustazah Nur di atas meja makan, dibuka seluas-luasnya kaki Ustazah Nur. Kumar sudah hilang pertimbangan, dia melihat puki Melayu terdedah untuk santapannya, puki Melayu yang selama ini bertudung labuh menutupi semua auratnya. Kini puki tersebut menjadi habuannya.

Perlahan-lahan Kumar menolak batang legamnya ke dalam puki Melayu yang kecik lagi comel itu

"Uuuhhh iiss Kumar ssaakkkiittt!" Jerit Ustazah Nur.

"Rileks cikgu, sikit saja," pujuk Kumar.

Sepantas Kumar menghentak sehingga ke dasarnya, Ustazah menjerit kesakitan. Perit dia menahan asakan Kumar. Acara tarik menarik telah bermula. Kumar bermain dengan rentak perlahan mulanya, semakin lama semakin laju. Ustazah Nur mula menerima batang Kumar

"Emmpphhh.. Ahh.. Empphh lajuu lagi Kumar..." Ustazah Nur mula mengeluh nikmat.

"Ustazah suka?" Tanya Kumar.

"Suka Kumar.. Ssangat sukaa.. Emmpphhh..." Ustazah Nur yang mula lupa diri kerana terlalu bernafsu.

"Kalau saya mintak hari-hari Ustazah boleh bagi?" Tanya Kumar lagi.

"Boleh Kumar, asalkan kamu puaskan saya hari ini..." jawab Ustazah Nur.

Serentak persetujuan antara Ustazah dan Kumar, janji memakan diri Ustazah, kini Kumar melajukan hentakannya. Ustazah Nur tidah terdaya lagi meraung kesedapan yang tidak terhingga. Suami beliau tidak sehebat Kumar, 10 minit pasti akan pancut dan terus tidur, membiarkan Ustazah Nur terkapai sendirian.

"Uuhhh... Kkuumaarr lagii ahhh.. Ahhh..." jerit Ustazah Nur, "Ahhh.. Ahhh.. Kumaarr saya tak tahan lagii..."

Sepantas kilat Kumar mencabut batangnya, ini menyebabkan Ustazah Nur bagai naik gila seperti perigi kehausan air

"Kumar tolong lah saya perlukannya tolonglahh Kumarr..." rayu Ustazah Nur.

"Saya boleh tolong Ustazah tapi apa jaminannya?" Tanya Kumar.

"Saya sudah janji sama kamu, saya akan bersama kamu jika kamu perlukannya."

"Betul semua itu? Kalau Ustazah tipu saya, saya akan sebarkan perihal ini..." ugut Kumar.

"Betul Kumar saya janji..."

"Sekarang saya mau Ustazah layan saya pula."

Serentak Kumar merebahkan badannya di lantai dapur. Ustazah Nur tidak menunggu lama, terus memanjat ke badan Kumar dengan penuh nafsu. Dibuka baju tshirt yang dipakainya, tapi Kumar melarang Ustazah Nur membuka tudungnya kerana dia inggin sekali melihat seorang perempuan Melayu dan juga Ustazah di sekolah anaknya, menunggang batang India yang sememangnya gagah. Ustazah mula meyorong lubang pukinya laju bagai nak gila. Tangannya meramas-ramas dada Kumar dan sesekali beralih kepada gunungnya.

"Ahhh... Ahh... Emmphh.. Kumaar... Kamu suka.." dalam desahan Ustzazah Nur bertanya.

"Yaaa.. Saya suka Ustazah laju lagii..."

"Ahhh.. Emmphh.. Kumar batang kamu besar padat dalam puki saya.” Ustazah Nur terus merintih,

Suami saya tak sehebat ini, dia bodoh, perempuan secantik saya tidak dilayan sebaiknya ahhh.. Ahhh... Iyaa betul rugi sahaja..." luahan kata-kata yang terbuku di hati Ustazah Nur.

Kini henjutan makin laju. Makin ghairah Ustazah Nur, tidak menghiraukan keadaan sekelilingnya, meraung kesedapan yang tak terhingga kesedapan yang belum pernah dia alami

"Ahhhh... Ahhhh... Kumar saya dah nak saaammpaaaii..." tiba-tiba Ustazah Nur menjerit.

"Saya juga... Ahhhh... Ahhhh....."

Sepantas Kumar menolak Ustazah Nur ke tepi lantai, dipanjatnya dada Ustazah Nur

"Ahhhh.... Aaaaahhhhhh.... uhh... Ustazah Nur memaang sedapp... Ahh..."

Bertaburan air keramat Kumar di muka Ustazah Nur, penuh dimukanya, muka yang mana di luarnya alim tapi kini telah menduakan suaminya, bukan dengan pasangan Melayu tetapi India penjual gas memasak. Di muka Ustazah Nur riak wajahnya puas melayan bahtera seyumannya semanis gula tak pernah dia memgalami klimaks yang begitu asyik.

Pesta Harijadi


Segala-galanya bermula pada satu hari di majlis hari jadi. Ketika itu umurku 16 tahun dan sedang berkawan rapat dengan seorang pemuda yang aku kenal secara tidak sengaja. Kebetulan motorsikal aku mengalami sedikit kerosakan dan pemuda itulah yang datang membantuku. Pemuda itu yang aku kenali sebagai Anwar dan telah bekerja sebagai Pembantu Teknik. Anwar berwajah menarik dan kacak, kerana itu aku tertarik kepadanya.

Anwar memberitahuku dia mengadakan parti hari jadinya. Dia berjanji akan datang mengambilku di rumah sewaku. Malam itu kira-kira pukul 8.00 malam dia datang ke rumah sewaku dan menjemput aku hadir ke majlisnya itu. Aku seorang saja yang pergi, kawan-kawanku tidak ikut serta.

Apabila tiba di sana, kelihatan sudah ada beberapa orang yang tiba lebih awal dariku. Aku dipersila masuk. Aku berasa pelik kerana aku seorang sahaja perempuan dalam parti tersebut. Kira-kira 5 orang kesemuanya ada dalam majlis tersebut.

Pada mulanya terasa canggung dikelilingi enam orang pemuda. Aku diajak menari dan minum minuman beralkohol. Aku tak menolak kerana takut dianggap kolot. Aku minum minuman memabukkan itu supaya dianggap wanita moden.

Salah seorang dari mereka memainkan video lucah yang aku tak berapa ingat tajuknya. Aku berasa kurang senang tetapi aku sudah biasa dengan filem-filem seperti itu kerana sering menonton dengan kawan-kawanku. Cuma kali ini kau meonton bersama kawan lelaki dan aku tidak pernah ada hubungan seks dengan sesiapa pun. Dalam kata lain aku ni masih lagi dara.

Kejadian yang tidak disangka-sangka terjadi pada pukul 10.30 malam. Seorang lelaki dalam keadaan mabuk datang ke arah ku. Dia mula menyentuh bahagian peha aku. Aku cuba mengelak tapi kawan-kawannya yang lain mula datang ke arahku.

Lima orang pemuda yang gagah-gagah mengelilingiku seorang diri. Tak terdaya jika sekiranya aku ingin melawan. Dan lagi mereka inipun handsome dan muda, hinggakan aku yang tertarik kepada mereka.

Dua lelaki pertama menyentuh 'breast' aku walaupun aku masih lagi berpakaian. Tiga orang yang lain kelihatan sudah telanjang bulat dengan balak masing-masing sudah terpacak keras. Mereka rapat kepadaku dan meraba-raba badanku.

Butang bajuku dilepas satu persatu dan seluar jeansku dibuka. Breastku yang ukuran 32 itu dipegang dan dihisap oleh tiga orang lelaki. Aku berasa sedikit kesakitan apabila salah seorang dari mereka meramas breast aku. Mungkin dia geram melihat tetekku yang seksi. Kawan-kawanku memang memuji tetekku yang pejal dan kenyal. Kawan-kawan perempuanku mengatakan aku bertuah dianugerah sepasang buah dada yang seksi.


Anwar pula telah berada di celah pahaku. Kedua pahaku yang padat dikuak hingga aku terkangkang luas memperlihatkan kemaluanku yang berbulu jarang-jarang. Lelaki tersebut tanpa lengah melahap buritku. Ada yang meraba tundun, ada yang meraba bibir kemaluan dan ada yang menyentuh kelentitku. Semua sentuhan-sentuhan tersebut membuat aku terangsang dan ghairah membakar diriku. Nafsuku menggelegak dan seluruh badanku terasa enak dibelai dan disentuh.

Aku terjerit nikmat bila salah seorang dari mereka menyembamkan muka mereka ke celah kelangkangku dan mula mengulum kelentitku. Aku terketar-ketar kegelian dan terasa cairan panas mula membanjiri pahaku. Lidah yang menari-nari di lurahku yang mula basah sungguh terasa sedapnya.

Makin terasa sedap dan lazat bila mereka bertindak secara serentak. Ada yang mencium bibirku, ada yang meramas dan menggentel tetekku, ada yang meraba perutku dan ada yang menjilat bibir buritku. Cairan panas makin banyak keluar dan terdengar bunyi slurp bila ada yang menghirup cairan tersebut. Aku rasa macam terbang di awan biru.

Dua orang lagi dengan batang pelir yang menegang datang ke arah mulutku dan diarah membuka mulut. Aku menurut sahaja kerana aku tak ingin melepaskan peluang menikmatinya. Batang mereka begitu panjang sekali dan ia hampir memasuki bahagian dalam kerongkongku.

Aku mengulum dan mengisap penuh nikmat batang pelir pemuda-pemuda tersebut. Hingga kemudiannya aku mengalami orgasme dan badanku terasa lesu, tapi sungguh nikmat aku rasanya.


Kesemua mereka tidak memaksaku. Mereka seperti sengaja menyeksaku. Mereka sengaja membuat aku yang akhirnya seperti pengemis cinta. Badan dan ghairahku mereka uli secukupnya. Hingga akhirnya aku merayu-rayu kepada mereka.

"Fuck me, fuck me! Aku dah tak tahan."

Aku merayu-rayu ingin merasai batang kemaluan lelaki-lelaki tersebut. Aku sengaja mengangkang luas-luas memancing mereka untuk membenamkan batang balak mereka ke dalam lubang buritku yang terasa gatal-gatal dan miang. Aku menunggu dan Anwar yang memulakan.

Tiba-tiba aku terasa sesuatu benda keras menusuk ke dalam badanku. Benda bulat tersebut mula keluar masuk secara perlahan-lahan dalam lubang buritku. Pada awalnya terasa sedikit pedih tapi kemudiannya bertukar sedap dan nikmat. Sementara Anwar mendayung dengan laju, kawan-kawannya masih meramas-ramas tetek dan meraba-raba seluruh badanku. Aku geli dan nikmat.

Berkali-kali aku orgasme bila seorang demi seorang menikmati tubuhku. Batang mereka yang besar dan panjang ikut meneroka sejadi-jadinya lubang buritku yang masih ketat dan sempit. Untung juga mereka tidak melepaskan air nikmat mereka ke dalam buritku. Kesemua mereka memancutkan mani masing-masing ke muka dan ke badanku. Bila mereka melepaskan mani ke dalam mulutku aku telan cairan pekat tersebut. Geli tapi sedap.

Cairan lendir yang hangat dan hanyir itu membasahi seluruh tubuhku. Aku terkapar lesu dan membiarkan saja mereka melakukan apa saja yang mereka suka. Aku tak terdaya, tenagaku habis tapi aku menyukainya. Berkali-kali mereka mengulanginya hingga aku tidak sempat melelapkan mata. Mereka kerjakan aku hingga azan subuh kedengaran.

Selepas kejadian itu, aku mula minat dan ketagih terhadap seks. Setiap kali mengadakan seks, aku akan menjilat dan mengulum batang mereka dan aku akan meminum air mani mereka. Aku akhirnya menjadi ketagih air mani lelaki. Kesan dari aktivitiku ini maka aku digelar bohsia oleh mereka

Pelacur Remaja