Sunday, 18 December 2011

Nikmat Akhirnya

Hujung minggu. Jam 11 malam. Aku dan rakan karib ku, Adi, masih bersembang di luar pawagam, seperti biasa. Menunggu tamatnya tayangan filem akhir. Menanti ketibaan mangsa.

Pintu pawagam terbuka. Seorang demi seorang mula bergegas keluar. Mungkin terkejar-kejar kerana ingin menaiki bas terakhir menuju ke estet perumahan Pantai Timur. Kebanyakan daripada mereka daripada kaum lelaki yang menonton wayang seorang-orangan.

Kawasan tempat meletak kereta semakin sesak dengan penonton wayang. Di celah-celah kesesakan ini, kami terpandang dua orang gadis cantik sedang berjalan keluar sambil gelak ketawa. Dari paras rupa, aku anggarkan usia mereka tidak lebih daripada 18-20 tahun.

Yang satu bermata besar berwajah ayu. Yang satu lagi bermata sepet sedikit macam orang Cina tapi berlesung pipit. Kedua dua berkulit cerah dan berambut panjang separas dada; yang satu lurus yang lagi satu ikal-ikal mayang. Walaupun mereka berpakaian agak sopan, namun jelas kelihatan susuk tubuh yang amat menggiurkan. Tetek besar macam buah betik.

Adi tersenyum sambil menyiku lengan ku. Mangsa sudah tiba. Kami mengatur langkah, berseloroh sesama sendiri sambil merapati mereka seolah-olah secara tidak sengaja. Dengan senyum lebar, aku menarik perhatian mereka dengan soalan cepu emas.

“Adik, boleh tolong kami ‘settle’ satu ‘bet’ tak? Kawan abang ni kata kamu dua ni adik beradik. Sebab dua-dua rupa hampir serupa, sama tinggi, sama cantik. Abang kata kamu ni setakat rakan karib saja. Jadi siapa yang menang RM10?”

Gadis bermata sepet terdiam seketika sambil memerhatikan gerak laku kami berdua. Yang bermata besar mula tersenyum.

“Hahaha! Abang dua-dua salah! Kami ni sebenarnya sepupu,” katanya.

Kami mula berbual dan berkenalan. Yang bermata besar, berambut ikal namanya Huda, 17 tahun. Sepupunya yang berlesung pipit bernama Diana, 15 tahun. Mereka berdua menetap di estet perumahan Pantai Timur.

“OK lah. Kami nak balik dulu. Nice meeting you guys,” kata Diana.

“Galz, dah lewat ni, Biar kami tumpangkan korang ke Pantai Timur. Amacam?” pelawa Joe.

“Tapi…” Huda mula rasa ragu-ragu.

“Marilah kita tumpangkan. Kami pun memang nak menuju ke daerah yang sama. Tak payah takut-takutlah. Bukannya bawak adik seorang kan?” kata ku.

Mereka akhirnya bersetuju. Dalam sesingkat seminit kami berempat sudah pun berada dalam sebuah kereta Toyota berwarna biru gelap.



Dalam perjalanan, kami sambung perbualan. Huda dan Diana masih menuntut. Mereka selalu keluar bersama terutama sekali ketika musim cuti sekolah.

“Galz, I hope you don’t mind. Kita kena singgah sekejap kat rumah makcik Adi sebab dia tertinggal kertas kerja yang perlu di siapkan esok.”

Adi memandu kereta dengan laju. Aku tersenyum sendiri kerana ku perhatikan kelengkang Adi sudah mula ‘bengkak’. Aku pun sudah merasa terangsang bila terkenangkan nikmat yang bakal aku raih daripada kedua gadis cantik ini.

Setibanya di rumah ‘makcik’ yang agak terpencil, kami bergegas keluar. Kelihatan lampu bilik terang.

“Marilah masuk sekali. Takkan nak tunggu dalam kereta. Nanti apa pulak makcik Adi kata,” pelawaku sambil tersenyum lebar.

Adi mengetuk daun pintu sambil memberi salam. Tiada jawapan. Jam sudah menunjukkan 12 malam.

Adi mengetuk sekali lagi dengan lebih kuat.

Tiada jawaban.

“Dah tidur agaknya,” ujar Joe sambil menyeluk saku, mencari kunci.

Pintu di buka. Adi melangkah masuk lalu menyalakan lampu ruang tamu. Sejurus sahaja kedua dua gadis itu masuk ke dalam rumah, aku menutup pintu dan menguncinya.

“Eh? Apa ni?” Huda mulai cemas.

Di tengah-tengah ruang tamu ada sebuah tilam besar dengan beberapa biji bantal. Di satu sudut pula kelihatan sebuah kamera rakaman digital di atas sekaki ‘tripod’.

“Ikut saja arahan kami. Kalau tidak, nahas nanti!” ugut Adi sambil mengeluarkan sebilah pisau lipat.

Diana mula menangis, ketakutan.

“ni kali giliran kau dulu. Biar aku jadi ‘camera man’,” kata Adi.

Kelangkang ku sudah terasa sendat. Zakar ku semakin membengkak. Buah zakar ku sudah penuh, menanti saat ku mencurahkan benih ke dalam gadis-gadis ini.

“Aku mahu kamu dua telanjang.”

Atas arahanku Huda dan Diana mula melucutkan pakaian mereka. Air mata mereka sudah berlinangan. Nafsu ku semakin bergelora. Satu persatu pakaian mereka jatuh ke lantai. Blaus Huda. Baju kurung Diana. Skirt panjang Huda.

Aku sudah tak dapat bertahan lagi. Aku meragut coli daripada tubuh Huda hingga terpamer kedua-dua payu daranya lalu ke benamkan mukaku di celah rekahan dadanya sambil ku ramas-ramas bukit kembarnya. Huda menangis.

Ternyata Huda dan Diana memiliki tubuh yang diidami setiap jejaka. Kulit bersih. Pinggang ramping. Perut rata. Punggung tonggek sedikit. Peha gebu lagi licin. Buah dada umpama buah mangga atau betik yang cukup ranum, mempamerkan puting-puting yang tampak lazat kecoklatan.

“we hit the jackpot with these two,” ujar Adi sambil meneruskan rakaman video. Coli dan seluar dalam Diana sudah pun terlucut. Aku pula dah telanjang disisi Huda dan Diana, menikmati puting tetek.

“Adi. Aku dah tak tahan ni...” kataku sebelum mencium bibir Huda secara paksa.

“Rogol sekarang la. Aku pun dah tak tahan ni,” Adi mengeluarkan batang zakarnya yang sudah tegang lalu memaksa Diana mengulumnya. Bercucuran air mata gadis 15 tahun itu. Diana terbatuk-batuk.

“First time rasa batang laki-laki eh, Diana?” soal Adi, puas.

Setelah puas menghisap puting teteknya, aku merebahkan Huda ke atas tilam empuk lalu menindih tubuhnya dengan tubuhku, Tangan kananku menjalar ke punggung gebu gadis 17 tahun itu lalu merentap robek seluar dalam.

“Jangan bang… Tolong jangan rogol Huda,” Huda merayu, terisak-isak.

Terasa kepala zakarku mula menusuk ke liang perawannya yang sempit. Air mazinya sudah mula mengalir tanpa kerelaannya. Tanpa belas kasihan, aku meragut keistimewaannya dan merogol Huda sepuas-puasnya.

Diana hanya dapat menangis melihat sepupunya diperkosa. Dia mulai sedar bahawa dia dan sepupunya akan dirogol cara bergilir-gilir.

“Ahh..! Sedapnya nonok kau, Huda!” keluh ku sambil menanam balak ku dengan deras dan keras.

Kini Huda ku rogol secara ‘doggy style’. Dengan setiap jolokan ku, buah dadanya terhayun-hayun menyemarakkan lagi api nafsu ku. Aku ramas-ramas tetek Huda kiri dan kanan bergilir-gilir.

“Ooh…!” Adi meledak ke dalam mulut Diana.

Nikmat perkosa gadis secantik Huda memang sukar kulupakan. Rasanya seenak waktu merogol temanita actress rakan sekerja ku tempohari.


Sudah 25 minit aku bertahan. Denyutan yang semakin hebat sudah mula menyelinap ke seluruh batang zakar ku. Orgasme ku akan tiba.

“Oh, nikmatnya! Habislah kau Huda. Lepas… abang pancut dalam.. ahh… gerenti bunting punya!” aku terus mengerjakan Huda.

“Tolong bang…jangan!” Huda rayu. “Nanti Huda bunting!”

“Ahh… dah tak tahan.. ambik ni! Ohh…” aku memaut punggung Huda dan melepaskan das demi das air mani pekat ku ke dasar rahimnya yang subur.

Babak kedua bermula sekitar lima minit kemudian. Aku meratah tubuh gebu Diana sementara Huda mengulum dan menjilati kepala zakar ku. Adi merakamkan segala adegan seks kami bertiga. Aku turut main tetek gadis-tetek ini secara tits-fuck. Akhirnya keperawanan Diana turut menjadi korban nafsu ku.

Malam itu Adi dan aku merogol kedua gadis itu berkali-kali. Diana pengsan ketika aku liwatnya. Bontot Huda turut menjadi sasaranku, jeritannya sepanjang malam menjadi melodi permainan seksku.

Keesokan harinya dan setiap hari selama 7 hari, Huda dan Diana menjadi hamba seks kami berdua. Pada hari ketiga, Adi terpaksa ke luar negeri atas urusan tugas. Sepanjang 4 hari berikutnya, Huda dan Diana ku rogol 5-7 kali sehari sehingga puas. Aku percaya aku berhasil membuntingkan mereka.

Akhirnya, aku terpaksa melepaskan mereka pergi kerana kami berjaya membuat mereka bunting. Kerana khuatir akan tersebarnya rakaman video seks kami, Huda dan Diana hanya mampu berdiam diri.