Thursday, 24 November 2011

Cikgu Nur Kuat Seks

Petang tu Cikgu Nur pakai seluar Trek dan T shirt saja dan memakai tudung yang disangkut di kedua-dua bahunya.Cikgu Nur meminta aku menolongnya menggunting gambar-gambar untuk hiasan bilik sains. Dalam aku berbual dengan cikgu Nur baru aku perasan yang Cikgu Nur Memakai T shirt yang agak ketat yang menampakkan bentuk tubuhnya.

Cuaca pada hari itu agak panas.Aku lihat cikgu Nur Berpeluh-peluh begitu juga aku.Dalam suasana yang panas itu aku lihat Cikgu Nur menyelakkan keatas sedikit tudungnya.Terkejut aku bila Cikgu Nur menyelakkan tudungnya. Nampaklah aku bentuk buah dada cikgu Nur kerana bajunya agak ketat.Wow pejalnya buah dada cikgu Nur .

Aku berkata dalam hati.Sebelum ini aku tak dapat melihatnya kerana dilitutupi oleh tudung Cikgu Nur.Aku kawal diri takut Cikgu Nur perasan aku.Cuaca yang panas menyebabkan Cikgu Nur menyelak tudungnya lebih tinggi.Dikala itu aku terpaku sejenak kerana tersembul sedikit buah dada cikgu Nur dari baju ketat yang dipakainya itu .

Kote aku terpacak semula stim aku meningkat kembali.Aku harap lama lagi cikgu Nur baru suruh aku pulang, kali ini aku tak lepas peluang dalam keadaan berjaga-jaga aku menjeling kearah benjolan buah dada cikgu Nur yang ranum itu.

Rasa aku nak terkam dan ramas buah dada Cikgu Nur Tapi aku tak dengan sedang hati. Pada waktu malam sebelum aku tidur aku terbayangkan Cikgu Nur,dan aku terus melancap sampai terpancut air mani aku membayangkan aku bermain dengan cikgu Nur.Hari terus berlalu.

Pada suatu petang setelah habis koko aku saja melewati bilik sains aku lihat cikgu Nur keseorangan sedang membuat kerja. Hai Cikgu buat apa?.Ada la buat kerja sikit. masuk la. kamu dah habis koko ke? Dah jawab aku.Lambat cikgu balik.Sekejap lagi nak balik la .
Aku lihat cikgu Nur memakai t shirt yang lain pula dan memakai skirt labuh. Panaslah hari ni kata cikgu Nur. Yela Cikgu dah berapa hari tak hujan balas aku. Aku pun duduk bersebelahan cikgu Nur.Bau haruman minyak wangi Cikgu Nur membangkitkan nafsu aku. Tiba tiba sekali lagi Cikgu Nur menyelakkan tudungnya ke atas kerana panas . wow t shirt kali ni lebih seksi dari yang dahulu.

Aku dapat lihat benjolan buah dada cikgu Nur. Yang paling aku tak tahan aku dapt melihat bra cikgu Nur yang bertali halus dan berwarna hitam. Cikgu Nur tidak perasan yang dia telah terselak tudungnya terlalu tinggi. Sedang aku berbual-bual tiba –tiba pen cikgu Nur terjatuh. Cikgu Nur pun tunduk untuk mengambilnya.Nampaklah aku buah dada cikgu Nur yang dibaluti bra berwarna hitam.

Aku naik stim tak tahan rasanya sambil berbual-bual dengan cikgu Nur yang asyik memeriksa buku latihan mataku tertumpu pada keranuman buah dada cikgu Nur. Aku mengeletar menahan keghairahan yang amat sangat. Koteku semakin menegang dan aku rasa macam nak melancap saja di depan cikgu Nur. Kalau boleh nak ambil tangan cikgu Nur suruh urut-urutkan kote aku.Tanganku juga mula mengeletar.Nafsuku membuak-buak.Tanpa sedar aku terus meramas buah dada cikgu Nur. Cikgu Nur terkejut dan memarahi aku.

“Oi kau buat apa ni !!”

Sergah cikgu Nur sambil membetul bajunya.Aku terdiam seketika.tetapi nafsuku masih meninggi kulihat keluar kawasan agak legang kerana bilik sains agak jauh. Aku terus memeluk Cikgu Nur. Cikgu Nur meronta-meronta supaya dilepaskan oleh kerana cikgu Nur ni orang nya bertubuh kecil sahaja tenaganya tak kuat untuk menolak pelukkan aku. Aku terus meramas-meramas buah dada cikgu Nur yang ranun itu . Semasa Cikgu Nur meronta-ronta untuk melepaskan diri tudungnya tercabut lalu mengurailah rambutnya.

Keharuman rambutnya membuat aku bertambah ghairah aku menolak cikgu Nur ke atas meja panjang bilik sains.Cikgu Nur terus meronta-ronta. Farid engkau dah gila ke buat cikgu macam ni. Aku tak pedulikan kata-kata cikgu Nur . Aku menarik t shirt nya ke bawah terserlah buah dada cikgu Nur dibaluti coli hitam bertali halus. Cikgu Nur menolak-nolak aku tapi aku terus meramas buah dada cikgu Nur dengan geram. Aku menarik pula coli cikgu Nur terserlah buah dada cikgu Nur bersama putingnya yang kemerahan.

Cikgu Nur menutup buah dadanya dengan kedua belah tangannya.Aku terus menolak tangan cikgu Nur ke atas,Aku dapat rasakan kekuatan tangan cikgu Nur melawan tanganku itu. Tanpa membuang masa aku terus menghisap puting cikgu Nur dan menjilat-jilat sekitar buah dadanya. Aku semakin geram. Aku menghisap puting cikgu Nur sekuat-kuat nya aku dapat lihat badan cikgu Nur terangkat-angkat apabila aku menghisap putingnya,

Aku dapat rasakan buah dada Cikgu Nur mula mengeras dan putingnya mulai tegang dan keras yang amat sangat dan pada masa yang masa kekuatan tangan cikgu Nur mulai lemah dan tak terdaya lagi untuk menolak tangan ku tadi. Apa lagi aku terus menarik skirt labuh Cikgu Nur dan nampaklah seluar dalam cikgu Nur yang seksi dan nipis itu sehingga menampak bulu-bulunya.

Tiba-tiba Cikgu Nur cuba melawan kembali aku terus menolaknya dan menghisap semula putingnya dan meramas-ramas kedua-dua buah dadanya.aku terus memainkan peranan ku sambil aku menghisap puting aku meraba-meraba di peha cikgu Nur yang selama ini aku idamkan.

Aku lihat cikgu Nur gelisah kegelian.Tangan ku terus menjalar di celah kangkang cikgu Nur dan meraba-raba diatas seluar dalam cikgu Nur yang nipis itu Aku dapat rasakan tembamnya puki Cikgu Nur.Aku lihat cikgu Nur semakin lemah. Dikesempatan ini aku terus membuka baju dan bra cikgu Nur dan akhirnya lapisan terakhir yang nipis yang menutupi kemaluannya itu dapat aku buka. Cikgu Nur lemah dalam keadaan telanjang di atas meja.

Aku terpegun sejenak melihat keranuman buah dada Cikgu Nur yang pejal dan kemerahan puting Cikgu Nur yang menegang. Kulihat juga bulunya yang yang tersusun indah dikemaluannya serta pukinya yang tembam . Inilah pertama kali dalam hidup aku dapat melihat sekujur tubuh yang indah tanpa pakaian Aku tak dapat menahan lagi nafsuku. Koteku semakin menegang. Aku terus menjilat buah dada dan menghisap puting Cikgu Nur sambil sebelah jarilah aku bermain-main di biji kelentit cikgu Nur .

Puki Cikgu Nur mengeluarkan air yang banyak.Mungkin dah seminggu dia tak main dengan suami dia.Aku dapat lihat cikgu Nur terangkat-angkat kaki dan punggungnya bila aku mengusap-usap biji kelentitnya walaupun kedengaran tangisan kecil Cikgu Nur.Sedang aku menikmati kesedapan menjamah tubuh cikgu Nur tiba-tiba aku terdengar ada orang datang ke bilik sains.

Aku terus menyorok dibilik sebelah Rupanya suaminya yang baru pulang dari kursus datang untuk mengambil cikgu Nur. Gagal rancangan aku nak bersetubuh dengan Cikgu Nur.

Pada keesokkan harinya,selepas waktu persekolahan aku pergi ke bilik sains.Aku lihat cikgu Nur sendirian sedang memeriksa buku latihan murid. Ah ini peluang aku.Akupun mengetuk pintu bilik Sains.

Cikgu Nur membuka pintu dan terlihat aku Keayuan cikgu Nur dan keseksiaannya.Cikgu Nur memakai kain belah berwarna hitam dan baju t berwarna merah yang seksi serta berkasut tumit tinggi, Aku semakin stim lalu aku masuk kedalam bilik dan mengunci pintu.

Cikgu Nur duduk dimeja panjang diruang bilik Sains.Akupun mendekati Cikgu Nur Lalu duduk bersebelahan dengannya.Cikgu Nur hanya duduk mendiamkan diri.Akupun membelai-belai rambutnya dan mencium rambutnya.Cikgu Nur menolak kepalaku.Aku terus menjilat-jilat di batang tekuknya yang jinjang itu.Keharuman wangian yang dipakai Cikgu Nur membangkitkan lagi nafsuku.

Aku memerhatikan keranuman buah dadanya yang tersembul dari celahan baju t ketat yang dipakai cikgu Nur. Aku membaringkan cikgu Nur diatas meja panjang. Aku dengan perlahan meraba-raba buah dada cikgu Nur yang ranum tu dan meramasnya dengan lembut. Aku dah tak tahan aku terus menarik baju dan bra cikgu Nur .

Tersembullah dua bukit cikgu Nur di depan mataku. Cikgu Nur cuma mendiamkan diri saja sambil berpaling muka kearah lain. Aku apa lagi terus meramas dan menghisap puting Cikgu Nur yang kemerahan itu. Buah dada cikgu Nur mula mengeras dan putingnya juga tersembul.

Cikgu Nur mula mengeliat-mengeliatkan badan nya.Aku terus menyelak kainbelahnya dan menarik seluar dalamnya dan menjilat di celahan pehanya lalu terus menjilat biji kelentitnya aku terdengar suara cikgu Nur terkejut ahhhh!!!!!

Aku rasakan puki Cikgu Nur mula berair dan melekit-lekit.Aku menghisap-hisap biji kelentitnya dan menjilat-menjilat di lubang pukinya.Pada waktu itu aku lihat punggung Cikgu Nur mula bergerak-gerak dan terangkat-angkat. Aku terus menekan-nekan lidahku kedalam lubang puki cikgu Nur.Punggung Cikgu Nur terangkat-angkat lagi tinggi.

“aghhhhhhhh....agh.........aghhhhhhhh....emmmmmmm ahhhhhhhhhhhhh……”

Rupanya cikgu Nur mula mengerang kenikmatan.Airnya bertambah banyak.Aku berhenti seketika lantas menarik kain belah yang dipakai cikgu Nur.Cikgu Nur terbaring dalam keadaan telanjang di atas meja panjang. Aku kembali meramas buah dada cikgu Nur dengan rakusnya sambil mengentel-gentel putingnya lantas aku menjilat biji kelentit cikgu Nur bertalu-talu. Erangan cikgu Nur kembali semakin kuat .

Cikgu Nur mengeliat-liat badanya sambil matanya pejam menahan kenikmatan.Aku terus mengosok-gosok koteku di biji dan lubang puki cikgu Nur.Koteku semakin keras terus ku masukkan kedalam lubang puki Cikgu Nur. Cikgu Nur terkejut. Aku lihat matanya terbeliak dan mulutnya terngaga. Aku terus menekan koteku akhirnya masuk semuanya kedalam lubang puki cikgu Nur. Aku dapat rasakan kenikmatan yang amat sangat yang belum pernah aku rasakan. Puki Cikgu Nur terkemut-kemut membuat koteku bertambah keras. Aku terus menghenjut-henjut Cikgu Nur.

“Agh......aghhhhhh...emmmmmm.aghhhh!!!!!!!!” Cikgu Nur mengepit badanku.

Aku menonggengkan cikgu Nur pula lalu mendayung dengan lebih laju .Cikgu Nur melentik-lentikkan badannya dan bergoyang-goyang punggungnya ambil mengerang. Aku meletakkan pula kedua-dua kaki cikgu Nur di atas bahu ku sambil mengenjut aku ramas-ramas buah dada cikgu Nur.Cikgu Nur semakin tak keruan

“Aghhhhhhhhh..aghhhhhhhhhh...aghhhhhhh!!!”

Kemutannya semakin kuat dan berdenyut-denyut . aku dah rasa nak terpancut.Aku mengeluarkan batangku semula.Aku mengambil tangan cikgu Nur dan menyuruh ia mengurut koteku Sambil aku meramas dan mengentel putingnya.Cikgu Nur menggosok koteku dengan laju .aku meletakkan koteku di buah dada cikgu Nur. Cikgu Nur menggosok koteku semakin laju. Akhirnya aku Terpancut.Air maniku melimpah di atas buah dada cikgu Nur.Aku masih belum puas aku tundukkan kepadaku dan menjilat semula biji kelentik cikgu Nur.Aku masukkan lidahku ke dalam lubang puki cikgu Nur

Cikgu Nur kembali ghairah. Kaki cikgu Nur mula terketar-ketar.

“Aghhhhhhhhhhhh.aghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!Aghhhhhhhhhhhh.emmmmmmmmm....aghhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!”

Satu erangan yang kuat dari Cikgu Nur. Rupanya dia telah klimak. Aku dan cikgu Nur terbaring lesu di atas meja panjang.Setelah itu aku pun pulang. Pulang dengan rasa yang amat menyoronokkan.