Friday, 22 April 2011

Derita Irma Part 1



Pada malam minggu itu Shanti mengajak Irma menemaninya ke rumah Velu.Kerana ada majlis hari jadi kawan Velu.Pada mulanya Najihah malas untuk pergi tapi Shanti bersungguh mahu Irma mengikutinya.Akhirnya Irma terpaksa menyetujui. Irma memilih untuk memakai baju t shirt warna merah muda yang menambah kemontokkan tubuh Irma.     

Shanti sampai tepat pada masanya.Bila melihat Irma menghampirinya, dia tersenyum membayangkan nasib malang Irma nanti. Pasti Irma tak dapat lupakan.Dalam perjalanan Shanti cuba berlagak biasa,sambil memuji tubuh badan dan kecantikkan Irma. Shanti membuat panggilan telefon pada Velu. Mereka berbual dalam bahasa india yang langsung tidak difahami Irma.Sebenarnya Shanti memberitahu yang mereka dalam perjalanan dan menyuruh Velu meyediakan air yang dicampur ramuan yang akan menjerumuskan Irma dalam noda.     

Sampai saja Shanti di rumah Velu kelihatan hanya ada beberapa orang sahaja,yang langsung tidak dikenali Irma.Velu menjemput mereka masuk.Shanti memberikan isyarat mata pada Velu.Velu pun mengambil air untuk Shanti dan Irma.Sebenarnya air Irma telah dicampurkan dengan ubat pil perangsang nafsu dos tinggi.

Diruang tamu telah terpasang kemera video disetiap penjuru. Irma tiba-tiba merasa panas dan bekeringat.Velu dan rakan-rakannya  melihat Irma tersenyum senang kerana ubat perangsang telah berkesan. Shanti bangun meninggalkan Irma yang akan menjadi santapan Velu dan 3 rakannya. Velu mengarahkan rakannya membentang tilam diruang tamu.

Velu menghampiri Irma,sambil membimbing Irma dan menbaringkannya ditilam.Velu mengucup pipi,telinga leher,bibir dan mengulum lidah Irma. Air liur Irma dihisap Velu…

”wah!!! Manisnya air liur kau..pasti air cipap kau lagi manis dari ini kan”…hahahahaha.

Ketawa besar mereka bila mendengar kata Velu. Irma sudah lemas menahan berahi yang melanda dalam tubuhnya.Tanpa membuang masa Velu merentap baju t shirt yang dipakai Irma.tersembul gunung tajam kenyal milik Irma.Velu bertambah bernafsu untuk mengerjakan Irma. Seluar Irma dilondeh kasar.Terserlahlah cipap merah Irma.


”ohhh…wanginya cipap sayang, pandai sayang jaga yer…dan masih lagi sempit “bisik Velu pada Irma.Tiga rakan Velu menjadi stim melihat tubuh bogel Irma. Tak sabar mereka untuk melanyak Irma.

Velu memulakan aksinya,jari hitamnya dijolok kedalam cipap Irma.Terangkat badan Irma bila jari Velu merodok cipap sempitnya.

”ah…uah ah…jangan..oh…sakit…ah..uh…ahhhhhhhhh “mengerang Irma sehingga terpancut air nikmat yang dinanti oleh Velu.Dengan tak membuang masa Velu menusukkan konek besar bertindik miliknya ke dalam cipap Irma.

”akkhhhhhhhhhhhh…saaakittttt”….meraung Irma.Velu merasa nikmat kerana cipap Irma masih lagi sempit dan ketat.Ditambah pula konek Velu yang bertindik amat terseksalah Irma rasakan.

”apa macam sayang?sedap tak konek saya?hahahaha..lepas ni pasti sayang akan merindui batang saya “kata Velu pada Irma yang merah mukanya mendengar kata-kata Velu.     

“Akkkhhhhh….uuuukkhhhh…ooohhhh..ishhhhh…lepaskanlah saya…”rayu Irma.Velu makin stim mendengar suara halus Irma.

”Ahhhh…sayang, aku sudah mau keluar ni,aku pancut dalam cipap sayang.Nanti sayang pasti mengandung aku punya anak…hehhehehehehe”makin besar ketawa Velu.

”Tolonglah jangan pancut dalam,aku x mahu…”rayuan Irma hanya dibalas dengan ketawa Velu.Dan

“ahhhhhhhhhhhhhhh…meletuslah air mani Velu ke dalam cipap Irma.Apa yang menakutkan Irma ialah sekarang ni adalah masa suburnya.walau setitis air mani yang masuk ke dalam cipapnya,kemungkinan untuk ia hamil adalah tinggi.


’pop’terdengar bunyi semasa Velu menarik keluar batangnya dari lubang cipap Irma.Teresak-esak Irma mengenangkan nasib yang menimpanya.      “Ingat sayang ini bukan yang terakhir.Apa yang kita buat saya sudah kasi rakam,sayang kena layan saya bila-bila saya mau.Bila saya panggil sayang mesti mari saya punya tempat.”Peringatan Velu kepada Irma.

Okay geng sekarang giliran bole pakai cikgu ni sampai puas .Aku nak jumpa shanty kat kelab..tapi ingat lubang jubur dia jangan usik “…pesan velu .

”hahahhahahaha beres bos”serentak jawab kawan2 velu.Malam itu Irma diperkosa 5 lelaki india.Amat perit dirasakan Irma kerana kemaluan mereka yang besar dan bertindik amat menyakitkan lubang kemaluan nya yang sempit.

”ahhhhhh ahhhhh ahhhh uhhhh ehmmmmm uhhhhhh ohhhhhh saaaa kitttttt….cuukuuuplahhh…ahhhhhhhhhh ...janggggannn laaa….gggggiiiiii”mengerang Irma .
    
Malam itu lebih kurang 5 jam Irma mengalami perkosaan yang cukup memeritkan dirinya,velu menghantar Irma pulang ke rumah. Didalam kereta velu mengarahkan najihah melakukan blowjob pada batangnya.velu terasa begitu puas dengan kuluman najihah.dia akan pastikan Irma akan menjadi budak seks nya sampai bila-bila.velu memuntahkan airmaninya dalam mulut Irma yang terpaksa menelan airmani velu yang banyak dimulut nya.

Sampai dirumah velu turut masuk dalam rumah najihah.Dia ingin menikmati sekali lagi tubuh indah Irma.Dia ingin merasai lubang jubur najihah.
” Irma!!cepat tanggalkan pakaian kau,aku x sabar nak merasai nikmat lubang jubur kau…aku akan buat kau sampai x bole berjalan tegak selama 5 hari..hahahahahaha….”.velu menuturkan kata yang amat menakutkan najihah.

”velu janganlah buat aku macam ni rayu Irma.tapi rayuan Irma sedikit pun tak diendahkan velu.

” Irma sayang…tubuh kau memang untuk puaskan nafsu lelaki saja. Dan mulai dari sekarang kau adalah pelacur aku.tugas kau hanya melayan lelaki yang membeli tubuh kau…hahahahahaha..kalau kau melawan aku akan serahkan rakaman tadi pada sesiapa saja, aku turut akan sebarkan pada semua kawan2 kau…hehehehehe”

velu mengingatkan Irma.berderailah tangisan najihah bila mendengar segala kata2 velu.memikirkan segala nasibnya nanti.
    
“sekarang kau tungging atas katil tu,aku nak tengok betapa mantapnya jubur kau yang menonggek ni..hahahaha”velu menepuk jubur Irma dan mengikuti arahan velu.

”wah!!!!gebunya jubur kau,aku pasti kalau akan mengaut banyak duit dengan menjual tubuh kau nanti..hahahhaha”ucap velu.Satu jari velu ditusuk dalam lubang jubur Irma,mengeliat tubuh Irma bila merasakan korekkan jari velu.

”oh!! Irma,aku tak tahan lagi…sekarang waktu batang aku membesarkan lubang kau yang sempit ni…hehehheeheheh”.Serentak dengan itu velu pun memasukkan batangnya yang keras itu,

”aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…cuuuuu…kuuuupppp ssaaaakitttt niii……..menjerit Irma bila batang velu yang besar serta bertindik itu memasuki lubang juburnya. Irma meraung –raung kesakitan bila velu dengan sengaja melajukan aksinya.velu sengaja ingin menyakiti Irma kerana dia berasa puas mendengar jeritan dan raungan Irma.


 Lebih kurang 1jam perkosaan jubur Irma,kelihatan Irma sudah tak bermaya.velu merasa puas bila berjaya membuat Irma klimaks sebanyak 7kali.Di tilam najihah sudah basah dengan air dari cipap yang berceceran bercampur dengan air keringat velu dan Irma yang masih berdayung nafsu.

Akhirnya velu mempercepatkan tempo dayungan dan crot cret crot…..velu melepaskan lahar putihnya dalam lubang jubur Irma. Kelihatan air putih pekat mengalir keluar dari lubang jubur Irma yang tak mampu menampung air mani velu yang banyak.

Lubang jubur Irma kelihatan menganga lebar mengikut saiz batang velu yang besar dan kesan melecet dilubang jubur Irma turut membuat dia merasa pedih dan perit kerana batang velu bertindik.Velu memandang keadaan Irma yang terkulai layu dan lemah dengan tersenyum puas kerana berjaya menakluki Irma.Velu pasti nasib Irma selepas ni adalah ditangannya.

No comments: