Thursday, 29 July 2010

Memantat Gadis Muda

Apa yang saya tidak berharap adalah bahawa mereka mempunyai seorang putri. Namanya Yana. Dia 15 tahun dan dia membuat hatiku berdetak ketika aku pertama kali melihatnya. Dia adalah 5,4 dengan rambut pirang dan mata biru. Dia memiliki pantat lucu pernah, semua bulat dan kecil dan dia mempunyai hayunkan yang membuat saya berpikir dia sudah tahu laki-laki memandangnya. Payudaranya hanya membentuk, mereka tidak besar tapi cukup. Beliau memakai bra dan latihan kecil yang lucu pakaian yang memamerkan lekuk feminin berkembang. Aku dapat melihat bahawa ia gaun untuk mengesankan, dan dia terkesan kepada saya, saya boleh memberitahu anda.



Aku tidak melihat banyak Yana selama beberapa minggu sementara mereka mendirikan rumah mereka, tetapi kami berteman dengan orang tuanya yang orang-orang yang sangat baik. Saya dan isteri saya telah mereka untuk minum-minum di malam hari dan kami semua bercakap-cakap tentang hal-hal normal yang orangtua bicarakan.


Membosankan barang dengan kata lain. Bekerja, belanja, buku ... Yada Yada Yada. Akhirnya topik anak-anak datang, dan kami memberitahu mereka tentang anak-anak kami dan mereka bercakap tentang Yana. Ternyata aku benar dalam pemikiran mereka adalah pasangan muda, terlalu muda untuk punya anak daripada 15. Ternyata dia anak angkat kerana ibu kandungnya telah meninggalkannya di 9 tahun dengan kakak dan pacarnya. Dan mereka kini telah menjadi tetangga cantik sebelah kita.


Mereka mengatakan kepada saya dan isteri saya bahawa mereka tidak dapat jalan-jalan malam selama 6 tahun ni kerana mereka harus memastikan bahawa Yana sering diperhatikan dan tidak masuk ke masalah apapun.


Istri saya melakukan hal yang sopan dan menawarkan untuk menjaga Yana satu malam sehingga mereka bisa pergi keluar dan ada kencan malam. Saya pikir ini jelas yang fantastis ide. Aku menyembunyikan antusiasme saya sangat baik. Aku bisa mengatakan bahawa tawaran ini menghentam sebuah akord dengan orangtua diadopsi.


Bulan depan aku terus menangkap sekilas menggoda Yana, ia lazat dan aku sering mengunci diri di bilik mandi dan membayangkan Cumming dalam tubuh seksi anaknya. Aku harus menggigit bibirku untuk menahan diri dari ekstasi menangis di saat aku membayangkan Cumming menutupi payudara dan mengawasinya menatap saya dengan senyum di wajahnya dan tawa yang seksi.



Akhirnya tawaran menjaga anak datang kembali kepada kami. Mereka mengatakan kepada kami bahawa mereka 3 tahun ulang tahun pernikahan Sabtu malam dan mereka ingin pergi keluar untuk makan dan kemudian ke hotel. Aku tahu bahawa isteriku akan keluar bandar bersama anak-anak kerana itu adalah hari ulang tahun Ibu. (Ibunya tidak suka padaku, dia berfikir bahawa saya adalah orang aneh. Kalau saja dia tahu) Mengetahui bahawa beliau sedang ke luar bandar tidak menghentikan saya daripada bersetuju bahawa saya akan masuk ke rumah mereka dan mengawasi Yana untuk mereka, sehingga dia

tidak mendapat kesulitan apa pun.


Saya merasa saya mengisi penisku dengan darah pada konsep berada di sekitar Yana sepanjang malam, begitu dekat sehingga aku bisa mencium dan mencicipinya.

Aku pergi ke pekerjaan yang seminggu dengan ghairah di langkah saya. Mungkin aku harus memberi tahu anda apa yang saya lakukan untuk mencari nafkah. Saya bekerja dengan orang-orang tua di sebuah rumah penjagaan. Aku memberi mereka makan, mandi mereka dan memberikan rawatan mereka. Aku tidak yakin kapan tepatnya ide masuk ke kepala saya, tapi itu membuat saya sangat senang saya hampir kebasahan di celana saya.


Bagaimana jika saya mencuri pil tidur yang kuat dari tempat kerja dan bubuh mereka di dalam segelas susu Yana sebelum tidur? Pikiran ini membuat saya bersemangat begitu banyak aku pergi dan punya wank di toilet lagi. Bashing sendiri begitu keras dan cepat sehingga saya pikir saya akan meletup. Dan manusia aku juga aku cum begitu keras sehingga menembak keluar keras menerpa zip kios saya masuk aku Orang yang melihatnya pasti tahu.aku baru saja melakukannya.

Tak lama kemudian hari yang dinanti pun tiba. Aku menghampiri dan diperkenalkan kepada Yana secara informal dan dia tersenyum padaku sopan dan kemudian pergi ke biliknya. Orangtuanya menyerahkan dia kepada saya dan kemudian mereka keluar untuk pergi ke Restoran. Aku sangat gugup kakiku gemetar. Aku menyibukkan diri dengan duduk dan menonton perlawanan dan mempunyai beberapa gelas bir untuk mendapatkan keberanian. Kemudian harus 9:30 dan Yana akhirnya muncul.


"Hei anak, suka sepak bola?" Aku berkata kepadanya saat ia datang dan duduk di kerusi di depanku.

"Nah tidak. Aku hanya ingin turun dan menanyakan apakah aku bisa minta segelas susu "Dia tersenyum padaku dan hatiku dipercepat, dan kerana mempercepatkan hatiku penisku sampai keras lebih cepat, aku menyilangkan kakiku sehingga dia tidak bisa melihat dan mengangguk kelulusan daripada susu gelasnya.

"Aku harus pergi berus gigi. Bolehkah anda tuangkan untukku dan meninggalkannya di samping? "Dia bertanya sambil berdiri dan mula menuju bilik mandi.

"Tentu saja aku akan,anak kecil"


Dia mengerutkan hidungnya padaku dan memintaku untuk tidak memanggil anak kecil kerana dia seorang wanita sekarang. Ini membuat saya semakin sukar untuk menyimpan penis kerasku di celana. Rasanya sakit tak tertahan..


Dia pergi ke bilik mandi dan aku akhirnya bisa bangun dan pergi membuat segelas susu. Pertama-tama saya mengambil 2 dari pil tidur yang saya telah dicuri. Aku menghancurkan mereka dengan sudu dan kemudian menuangkan bubuk ke dalam gelas dan kemudian menuangkan susu di atasnya. Aku mencampurnya dengan sudu agar dia tidak bisa melihat bahawa saya telah memasukkan apa pun ke dalamnya. Kemudian aku kembali ke ruangan tamu dan duduk dengan bir dan terus menonton sepak bola.

Aku menunggu di antisipasi selama 10 minit sebelum ia muncul kembali lagi. Dia mengabaikan aku dan langsung pergi ke dapur untuk mengambil segelas susu. Saya menonton di TV refleksi saat dia mengambilnya dan meneguk menarik napas itu. Penis saya mengepam lebih keras. Dia berjalan ke ruangan tunggu,mengucapkan selamat malam dan kemudian pergi ke atas.


10 minit kemudian aku bangkit dari kursiku dan perlahan tanpa suara berjalan naik ke biliknya. Dia masih tidur dengan lampu menyala sehingga aku bisa melihat tubuh tidurnya dihuraikan di bawah lembaran tipis. Gelas susu bahkan tidak pernah selesai, tapi ia minum sekitar 3 perempat daripada itu. Aku berjalan ke biliknya diam-diam dan berdiri di samping tempat tidur melihat kepada wajah tidur yang indah. Dia menarik nafas dalam-dalam, membuktikan bahawa dia tertidur lelap. Tapi untuk memastikan aku memanggil namanya dengan lembut, kemudian sedikit lebih keras hingga akhirnya Aku gementar dengan kasar dan berteriak-teriak namanya di bahagian atas suaraku. Tidak ada. Baik.


Aku menarik selimutnya diri dulu dari semua, menggoda diri dengan pendahuluan, pembukaan tubuhnya perlahan-lahan. Dia mengenakan rompi kecil atas, menutupi payudara indah, dan naik di atas perut flatnya halus, memperlihatkan pusarnya. Dia juga mengenakan sepasang seluar pendek pink kecil yang membuatnya tampak begitu seksi saya bisa merobek mereka pergi di sana dan kemudian.


Aku menghulurkan tangan dan mengangkat rompi top up sedikit, masih berhati-hati supaya tidak membangunkan tidur dibius dewi seks. Putingnya muncul keluar dari bawah atas, semua merah dan keras. Dadanya halus dan lebih besar daripada aku ingat. Mungkin mereka telah tumbuh. Aku mengambil segenggam dari masing-masing dari mereka dan membelai mereka. Menggeram membuatnya lembut di dibius tidur. Akhirnya aku menyelipkan tanganku perlahan turun ke perut untuk seksi rata kecilnya seluar pendek. Aku mencengkeram pinggang mereka band dan meluncur turun ke kaki ramping sampai pussy muda penuh dirilis. Itu adalah pemandangan yang megah. Dia menakjubkan. Aku nyaris tidak bisa menahan diri. Aku menyelinap celanaku ke bawah dan memuat berkecamuk keras ke tangan. Aku memompa pelan-pelan pada awalnya, mengamati keseluruhan tidurnya tubuh dan semakin cepat hingga aku merasa bola mengecut dan mengisi ayam jantan saya dengan cum. Aku melepaskannya dan aliran tebal cum terbang keluar ke perutnya, menutupi dalam pria likat panas jus. Dan masih dia tidur di.


Aku berdiri di sana terengah-engah. Aku tahu malam ini akan menyenangkan.

Aku menatapnya perut rata bergerak dengan napasnya, ditutupi cum ku. Aku sangat terangsang

Aku menunduk di bibir vagina-nya dan tahu bahawa aku mesti mendapatkannya sekarang. Jika aku tidak maka aku akan pergi gila dengan gairah dan nafsu.

Aku mendorongnya telentang, bentuk dibius nya masih tidur nyenyak. Aku membuka kakinya lebar-lebar dan memposisikan diri di antara mereka.


Penis saya menempel lurus ke arahnya panas vagina muda. Memohon untuk masuk

Aku beringsut mendekat, melihat wajahnya sepanjang waktu, memastikan dia sudah jauh terlena sebelum aku melakukan apa yang akan saya lakukan. Aku beringsut lebih dekat dengannya sampai aku merasa tebal kokang keras menempel pembukaan ke vagina. Aku mendorong dan mendesah nafsu ketika aku merasakan kepala penisku ada di dalam dirinya. Aku perlahan mendorong lebih dala

m hingga aku mencapai beberapa perlawanan.


Aku mengharapkan ini dan berundur sedikit dan kemudian memaksa menerobos secepat mungkin. Dia menangis kesakitan dalam tidurnya yang membuatku beku sebentar, penisku masih sekeras batu dalam tubuhnya. Tapi untungnya pil masih bekerja dan ia duduk kembali tidur.

Segera itu menjadi lebih mudah, pus-nya dilumasi daripada cum-nya sendiri yang membuatku lebih keras .Aku dipompa masuk dan keluar daripada lebih cepat dan lebih cepat, mengubur batang yang tebal keras jauh di dalam dirinya, dan dalam tidurnya ia berteriak orgasmik kenikmatan hingga

akhirnya aku merasakan gementar di bawah saya. Aku memberi diriku ucapan selamat tepukan di punggung ketika aku sedar bahawa aku baru sahaja memberinya orgasme pertamanya. Titties nya yang memantul dengan dorongan, dan aku melihat mereka dengan rakus, memaksa penisku lebih dalam dan lebih dalam sampai penuh 7 inci berada di dalam remaja kecil ini. Aku merasakan aku akan cum ...lalu aku mendorongnya kepada beberapa kali dan kemudian memaksa diri sedalam mungkin di dalam dirinya


Aku dilepaskan air maniku ke ke dalam vagina kecil ketatnya, mengisi dirinya dengan benihku. Aku tinggal di sana selama sekitar 20 minit, perlahan-lahan kehilangan ereksi. Aku suka merasakan beludru nya vagina mencengkeram kokang seperti itu tidak pernah mau menyerah. Akhirnya aku mengeluarkan dan cum saya mengalir keluar dengan itu, dia lari turun ke vagina dan membuat kolam renang di tempat tidur di bawahnya. Ini memberangsangkan aku lagi dan penis saya keras sekali lagi. Aku menatap wajah tidurnya dan melihat mulutnya sedikit terbuka. Hal ini membuat saya bertanya-tanya apakah ia pernah diberi blow job. Saya membayangkan jika dia akan kehilangan keperawanan malam ini ia mungkin juga

kehilangan keperawanan mulutnya juga.


Aku berlutut ke tempat tidur di sampingnya dan menggalakkan zakar saya ke arah mulutnya. Aku mendorongnya ke bibir dan merasakan sensasi fantastis saat dia menjilat akhir dalam reaksi bawah sedar. Aku mendorongnya ke dalam mulutnya, perlahan-lahan terbuka ketika aku penis kerasku dipaksa ke dalamnya, sampai aku bisa merasakan lidahnya sensual menjilat penis kerasku. Aku mendorongnya lebih dalam sampai aku mendengarnya suara dalam tidurnya, aku mendorongnya dalam lagi dan dia muntah lain waktu. Aku menyukai suara yang begitu aku terus mendorongnya sedalam mungkin, mendengar ini suara seks budak berusia 15 tahun tersedak .Sungguh enak untuk dia tidak akan tahu bahawa dia telah melakukan semua hal-hal menakjubkan ini.

Aku merasa mendidih lagi bola-bola saya tidak lama selepas ini, saya menonton penis dari luar membuatnya tekak bonjolan dan tampak cacat itu

begitu seksi saya tidak bisa menahan nutfah dalam lagi.


Aku meletup lagi dalam mulutnya, membuatnya gag lain waktu. Merasa saya pam cecair seks \ ke dalam mulutnya. Aku menyukai perasaan dan mengawasinya saat tersedak dalam tidurnya, ia menelan ludah sebagai reaksi automatik kelebihan beban cecair dalam mulutnya .

Aku akhirnya tahu bahawa saya masa kesenangan ku sudah berakhir dan saya harus membersihkan dirinya sebelum dia bangun. Aku membersihkan faraj dengan kertas tisu dari bilik mandi dan mengelap air maniku dari dadanya. Tiada yang bisa kulakukan tentang nutfah di dalam mulutnya tapi berharap dia akan menganggap itu pagi napas atau sesuatu ketika ia bangun.



Aku menatapnya sekali lagi selepas aku membersihkan dia dan tahu bahawa aku akan gambar-gambarkan kejadian ini dalam kepala saya selamanya.. Aku akan selalu ingat malam ini.

Tak ku jangka aku akan mempunyai lebih banyak memori fizikal malam ini daripada yang saya bayangkan.


Beberapa bulan kemudian aku melihatnya keluar dari rumahnya di seragam sekolahnya. Dan aku melihat sesuatu. Perutnya bengkak. Aku menatapnya dalam nafsu ketika aku menyedari apa yang telah terjadi malam itu. Selama bulan aku melihat perutnya tumbuh dan berkembang sampai ia kelihatan seperti sedang hamil dengan kembar lima. Pada tarikh 15 Mac tahun ini ia melahirkan. Tidak hanya 1 bayi, tapi kembar. Dia bernama mereka Maya dan Mriaa. Dan dia memanggil mereka mukjizat kecilnya. Kalau saja dia tahu.