Thursday, 18 March 2010

Seks Bermula Usia 11 Tahun

Salbiah teringat batang lelaki dewasa yang pertama dilihatnya. Waktu itu dia berumur 11 tahun dan tinggal di Selatan Tanah Air mengikut ayahnya bertugas. Di sana dia berkawan rapat dengan Mei Ling anak tokeh kedai gambar yang tinggal berdekatan dengan kuarter Polis ayahnya. Mei Ling bermata sepet dan tubuhnya kurus. Jauh berbeza dengan tubuhnya yang berisi waktu itu. Kalau sekali lihat orang akan berkata Salbiah telah berusia lebih 13 tahun. Selalunya Salbiah akan ke rumah Mei Ling untuk mengulangkaji untuk UPSR kerana Mei Ling begitu mahir dalam metamatik dan bahasa Inggeris. Tauke Lim dan Madam Chong dah kenal rapat dengan keluarga Salbiah, malah mereka menganggap Salbiah macam anak mereka juga. Mei Ling adalah anak tunggal Tauke Lim dan Madam Chong. Salbiah dan Mei Ling selalu mengulang kaji pelajaran di tingkat atas kedai Tauke Lim. Selalu jugak Tauke Lim naik ke atas menghantar aiskerim dan buah-buahan untuk mereka dan kalau tiada orang, Tauke Lim suka mengambil gambar mereka.Memang Salbiah suka bergaya dan biasanya selepas mengambil gambar Tauke Lim akan menyelitkan RM 5 ke tangan Salbiah. Ada ketikanya Tauke Lim akan mencium pipi Salbiah dan Salbiahtak rasa apa-apa kerana ayahnya juga sering mencium pipinya setiap hari bila ke sekolah.

Suatu Hari Jumaat kedai ditutup. Salbiah masuk ikut pintu belakang kedai selepas dibuka oleh Mei Ling dan terus ke tingkat atas. Setelah membuat latihan matematik, mereka menonton video kartun yang dibeli oleh Tauke Lim. Salbiah lebih suka duduk di rumah Mei Ling kerana dapat menonton koleksi kartun Mei Ling itu.

Tak lama kemudian Tauke Lim naik ke atas dan mengajak turun ke studio. Madam Chong tiada dirumah kerana ke Singapura. Salbiah dan Meiling pun bersiap dan make-up seperti selalunya. Tauke Lim hanya bersinglet dan seluar pendek. Salbiah berbaju kurung dan Meiling memakai skirt kembang dan baju tali halus.

“Waaa, banyak cantiklah Sal, Ah Mei..Sal lu duduk atas kerusi, Mei lu berdiri sebelah Sal” arah Tauke Lim.

Tauke lim telah lama geramkan tubuh badan Salbiah yangb erisi itu. Tauke Lim boleh nampak buah dada kecil di sebalik baju yang selalu Salbiah pakai. Tauke Lim dah lama rancang nak lihat tubuh bogel Salbiah. Selalunya Tauke Lim mengambil gambar Mei Ling dan rakan-rakanya sebangsa atau yang berbangsa India . Ini kali pertama dia akan melihat tubuh bogel anak Melayu.

Pelbagai aksi yang digayakan.Sesekali Mei Ling mengangkat kain kembangnya menampakkan pantat putih yang tidak ditutup dengan seluar dalam itu semasa Tauke Lim mengambil gambar.Tauke Lim mengarahkan mereka menukar baju dengan Salbiah memakai t-shirt dan skirt pendek dan Meiling memakai seluar pendek. Rambut sama ditocangkan seolah-olah keduanya macam adik-beradik. Klik!Klik!Klik! berbagai gaya yang dibuat dan ada ketikanya berpelukan dan berlaga pipi. Mei Ling menanggalkan bajunya dan mengajak Salbiah melakukan hal yang sama.

Tauke Lim menahan nafas melihat Mei Ling cuba menanggalkan t-shirt Salbiah. Salbiah menepis tidak mahu. Baju Mei Lingtelah tertanggal. Nampak anak putting Mei Ling yang kecil.

“Apa mau malu Sal…Uncle cuma mau angkat gambar….”pujuk Tauke Lim

“Iyalah Sal…Saya sudah buka baju. Sama-sama tanggallah..” kata Mei Ling.

Salbiah serbasalah,dia masih malu.

“Ok…Ok..Sekarang saya buka seluar saya…”tetiba Mei Ling menanggalkan seluar pendek yang dipakainya dan bogel didepan mata Salbiah. Tangan Mei Ling cuba membuka t-shirt Salbiah.

“Tak maul ah Mei…malulah dengan ayah awak” ujar Salbiah sambil duduk di sofa.

“Apa mau malu? Ayah Cuma mau ambil gambar aje!”

“Uncle mau angkat gambar aje Sal…Nanti…nanti aaa” Tauke Lim ke sebuah almari dan mengambil beberapa album gambar dan memberikan kepada Mei Ling.

“Mei..lu kasi Sal tengok ini gambar dulu, Ayah mau ke kedai sekejap” ujar Tauke Lim.

Tauke Lim yakin hari ini memang “ong” dan keluar ke kedai kopi untuk memberi peluang Sal melihat album itu bersama anaknya.Anaknya tahu apa yang perlu dibuat.

Bila balik membawa aiskrim, Tauke Lim mendapati tiada siapa distudio. Wajahnya agak hampa.Mungkin Salbiah takut dan terus balik serta mengadu kepada bapanya. Fikirannya berlegar-legar. Tauke Lim segera membuang fikiran yang bukan-bukan, mengambil kamera dan naik ke tingkat atas. Dia merasa lega apabila mendengan gelak ketawa dari bilik tidur Mei Ling. Dadanya menjadi lapang dan kotenya kembali membesar dan keras.

Salbiah sedang khusyuk menatap gambar dari album yang diberikan sambil tertawa kecil melihat pelbagai aksi Mei Ling dalam keadaan bogel tanpa seurat benangpun. Tauke Lim memberi isyarat diam kepada Mei Ling yang sedar kehadiran bapanya itu. Mei senyum.
Mei Ling menerangkan kepada Salbiah, ayahnya suka mengambil gambar tersebut, sebagai seni.

Entahlah…Salbiah tak tahu erti seni. Tapi semua gambar itu nampak cantik kerana Mei memang seorang gadis yang cantik. Ada gambar di bilik air, bilik tidur, ruang tamu, atas katil dan di studio. Ada juga gambar Mei Ling sedang membuka baju, seluar, memakai bikini dan tidur di atas katil.

“Halo..Uncle ada beli aiskrim.mau ka?” Tauke Lim mengejutkan salbiah yang sedang asyik melihat album gambar.

“Sini…sini Pa”Mei Ling yang hanya bert-shirt terus bangun mengambil aiskrim tersebut.

“Thank you uncle” ujar Salbiah sebaik menerima aiskrim dari Tauke Lim.

“Sal suka tak kalau Uncle ambil gambar macam tu?”Tauke Lim tidak membazirkan masa bertanya.

Salbiah yang sedang menjilat aiskrim menjeling ke arah Meiling dan ketawa kecil.
“Bukan Uncle mau ambik free, Uncle kasi duit nanti lagipun Sal manyak cantik”pujuk Tauke Lim.

“Iyalah Sal, papa mesti bayar. Kita model”.tambah Mei Ling.
Salbiah diam. Kembang hidungnya bila dipuji cantik.Salbiah akhirnya mengangguk kepala tanda setuju. Pujukan Tauke Lim dengan duit RM 50 berhasil. Tauke Limmenyuruh Salbiah menyimpan rahsia sebagai syarat. Salbiah tak kisah kerana selamainipun bila Tauke Lim beri RM5 setiap kali mencium pipinya dia tak pernah beritahu sesiapa pun.

“Tapi Sal tak pandai bergaya Uncle. Tak macam Mei!”

“Tak apa, Mei boleh tolong…”kata Tauke Lim, “Uncle pun boleh tunjuk”.

‘Tak susah lah Sal…senang aje” kata Mei Ling sambil ketawa kecil dan menunjukkan beberapa gaya nakal.

“Ok Sal duduk sini, tepi katil.Mei…lu duduk tepi Sal”.arah Tauke Lim.

Klik! Klik! Klik. Kamera terus berbunyi.

“Sal…sekarang berdiri dan angkat skirt tinggi” kata tauke Lim.

Salbiah buat macam diminta. Klik! Klik!Klik! jelas kelihatan seluar dalam putih Minnie mouse. Pahanya putih gebu. Salbiah tersenyum setiap kali butang kamera dipetik.

Batang Tauke Lim semakin keras.Sedikit Air mazi mula keluar. Matanya tertumpu kepada gelembung di dalam seluar dalam Salbiah.

“Ok..Ok.. Mei, tolong Sal angkat baju” arah Tauke Lim pada Mei Ling.

Mei Ling tidak berbaju berdiri belakang Salbiah dan menyelak baju Salbiah ke atas paras dagu hingga menampakkan buah dada yang baru nak membesar tapi lebih besar dari Mei Ling yang baru nampak putting. Salbiah rasa malu dan teragak-agak, tapi tauke Lim tetap senyum dan terus mengambil gambar.

“Sekarang buang terus… Mei..lu pun buang itu lu punya seluar sekali” Sekarang di depan Tauke Lim berdiri 2 orang budak berumur 11 tahun yang tidak memakai baju. Sal masih memakai skirt kembang manakala Mei Ling terus bogel habis.

“Sal, boleh kasi buang skirt ka”. Tangan Salbiah menangggalkan cangkuk dan melorotkan skirt ke bawah sehingga tinggal seluar dalam kecilnya.

“Ok baring atas katil”. Arah Tauke Lim.

Salbiah ikut. Salbiah baring atas katil. Tauke Lim terus mengambil gambar Salbiah bergaya macam dalam album yang dilihatnya. Mei Ling pula dudk di kerusi meja solek. Sedar tak sedar, Salbiah yang merasa seronok bergambar telah menanggalkan seluar dalamnya dan terserlah tundun pantat yang tembam dan alur yang kecil membuatkan mata Tauke Lim terbeliak melihat pantat yang ditumbuhi bulu pahat. Kamera Tauke Lim terus focus kepada pantat dan tundun Salbiah yang membukit bila berbaring itu.

Salbiah juga ternampak sesuatu membonjol disebalik seluar Tauke Lim. Bila jari jemari Tauke Lim menyentuh pantahnya untuk mengambil gambar, Salbiah rasa geli. Mei Ling turut menbantu Salbiah mengayakan stail yang dikehendaki Tauke Lim. Bila jemari mei Ling menyentuh pantatnya, salbiah rasa seronok.Dan salbiah merasa sesuatu yang enak dan asing bila lidah Mei Ling menyentuh puting buah dadanya. Sesuatu yang sedap tak dapat digambarkan. Seterusnya Salbiah dan Mei Ling bergambar bersama berpelukan dan bercium di atas katil. Kemudian berbaring dalam kedudukan 69. Muka Mei Ling di pantat Salbiah dan Salbiah merasakan geli tapi mengasyikkan bila buat pertama kalinya Mei Ling menjilat pantat dan biji kelentitnya yang tidak bersunat itu. Kangkang kakinya terbuka luas bila jilatan itu bertambah laju dan mengasyikan.

“Sekarang Sal pula buat sama Mei’ Tauke Lim mengarahkan Salbiah menjilat pantat Mei Ling. Salbiah pada mulanya teragak-agak tetapi bila lidahnya menyentuh pantat Mei Ling membuatkan Mei Ling mengeliat dan mendesah. Salbiah jadi bersemangat untuk menruskan jilatanya secara merangkak di celah kangkang Mei Ling.

Tauke Lim mengambil kamera video dan meletakan di atas tripod serta memfokus aksi di atas katil itu sambil tangannya mengurut-urut batang di dalam seluar. Jilatan Salbiah makin bersemangat apabila Mei Ling terus mendesah terkena jilatan Salbiah. Tauke Lim sambil mengurut batangnya yang keras macam kayu duduk di birai katil dekat punggong Salbiah. Tangan kirinya terketar-ketar meraba-raba punggong berkulit halus itu.mata tauke Lim tertumpu pada pantat Salbiah yang tembah dan terdapat cairan yang meleleh keluar dari alur pantat Salbiah. Tangan Tauke Lim turun dan mengelus alur pantat Salbiah. Bila Salbiah terasa ada tangan kasar mennyentuh pantatnya, dia terhenti seketika menjilat pantat Mei Lin dan melihat Tauke Lim sedang mengelus pantatnya. Tauke Lim senyum. Salbiah tak tahu nak buat apa tapi dia rasa geli tapi amat sedap bila tangan Tauke Lim mengelus bibir alur danmenguis-guis biji kelentit nya dan Salbiah membiarkan tangan Tauke Lim bermain di situ.

Tauke Lim mendekatkan muka ke alur pantat Salbiah yang berkilat oleh cairan mazi, menjulurkan lidahnya, menjilat, merewang sehingga ke alur pantat Tembam Salbiah. Terasa sedikit payau namun tangan kanannya rancak menggosok batangnya yang semakin keras. Tak lama kemudian, Tauke Lim merasa kepala batangnya makin kembang dan tangannya makin laju merocoh batangnya. Lidahnya terus menjilat pantat Salbiah. Suara desahan Ahhhhh…ahhh jelas kedengaran. Tauke Lim takpasti samada suara Mei Ling atau suara Salbiah. Lidahnya terus menjelajah alur pantat Salbiah, Dan akhirnya…

Creeet…creet…creeet. Batang tauke Lim memuntahkan air putih kental. Sendinya lututnya terasa longgar. Seluruh tubuhnya terasa suatu kenikmatan yang tak dapat digambarkan bagaikan arus elektrik mengalir ke seluruh tubuhnya.

Tanpa sedar, jari-jemari Salbiah lencun dibasahi cairan panas dari alur pantatnya. Salbiah mengepit pahanya rapat danmerasakan kenikmatan lancapan sendiri. Disebelahnya, Hanim tidur nyenyak. Itulah kenangan pertama Salbiah mengenali dunia seks sewaktu berusia 11 tahun dan pengalaman bersama Mei Ling dan Tauke Lim tidak berakhir di situ sahaja.

Selepas kejadian mengambil gambar bogel bersama Mei ling, selepas pantatnya dijilat Mei ling dan bapanya, tauke Lim;pipinya sering menjadi mangsa cubitan dan ciuman Tauke Lim. Tauke Lim pula bila berkesempatan memang tak lepas peluang sesekali meraba punggung Salbiah dan meramasnya. Tauke Lim terkilan kerana dia memancutkan air maninya terlalu awal kerana terlalu ghairah. Terkilan kerana batangnya tak sempat merasa pantat Salbiah. Nasib baik ada rakaman video hari tu ayng menjadi tontontannya setiap malam walaupun dia memeliki koleksi video lucah yang lain.

Salbiah tidak tahu perbuatannya hari itu dirakam oleh video. Salbiah ingatkan Tauke lim masih mengambil gambar kerana terlalu asyik dengan pengalaman barunya bersama Meiling. Apabila pantatnya dijilat bapa Meiling, salbiah bagaikan tenggelam punca kerana terlalu mengasyikan. Jilatan Tauke Lim lebih menyeronokkan berbanding dengan Meiling . Tidak lama selepas menjilat pantat meiling, selepas Mei Ling melepaskan keluhan panjang dan pantatnya benar-benar basah, Tauke Lim berhenti mengambil gambar. Tauke Lim beritahu filem dah habis. Dia duduk di kerusi masih berseluar pendek yang basah di bahagian depan dan berlepuh di dahi. Salbiah dan meiling di suruh mandi dan berpakaian semula. Bila Salbiah nak pulang, Tauke Lim menghulur wang RM 50. Salbiah sungguh gembira dan tak sangka dapat RM 50 dengan hanya bergambar dan jga mendapat satu pengalaman baru yang menyeronokan.

Walau ingin mengulangi pengalaman baru bila berkunjung ke rumah Meiling, dia hanya mendapat ciuman atau rabaan di punggung sahaja oleh Tauke Lim dan diberi RM 5 sahaja. Tapi bila belajar dengan Meiling,Meiling akan bercerita pengalaman barunya yang lain menjadi model ayahnya menyebabkan Salbiah teringin untuk mengulangi lagi.

Sebulan selepas pengalaman barunya, salbiah berkunjung ke rumah Meiling. Tauke Lim yang sedang melayan pelanggan menyuruhnya naik ketingkat atas. Tak lama kemudian, madam Chong keluar dari bilik dengan berhias. Katanya dia nak pergi ke Singapuar. Meiling tak mahu ikut kerana saudara di sana sombong katanya. Lagipun bapanya tidak begitu rapat dengan keluarga ibunya di Singapura kerana bapanya bukan kaya raya macam mereka. Namun bagi salbiah, keluarga Meiling lebih kaya kalau dibandingkan dengan keluarganya.

Semasa membuat latihan ilmu hisab, tauke Lim datang membawa aiskrim. Mereka berdua berhenti dan sama-sama menjilat aiskrim tadi.

“Hari ini sal tidur sinilah temankan Mei” kata Tauke Lim sambil melihat lidah salbiah yang sedang menjilat airkrim. Batangnya mula bangun dari tidur. Salbiah mulanya enggan kerana tidak mendapat kebenaran ibubapanya. Tauke Limmemujuk dan berjanji akan menghubungi bapa Salbiah dibalai. Tauke Lim menalipun sarjan Muda meminta izin supaya salbiah tidur di rumahnya sambil mengulangkaji pelajaran memandangkan penilaian hampir dekat. Dia menyakinkan sarjan Muda supaya tidak perlu bimbang tentang makanan dan pakaian . Dengan alasan yang begitu Sarjan Muda membenarkan Salbiah tidur di situ. Lagipun mereka dah berkawan hampir setahun dan Sarjan Muda Lim tak berani nak buat apa-apa yang tidak baik.

Selepas menjamah makan malam yang dibeli di kedai Mak Som, Salbiah dan Meiling mandi bersama. Salbiah, walaupun kali pertama bermalam di rumah Meiling, dia tidak kekok kerana telah biasa bertandang sampai lewat petang sebelum diambil oleh ayahnya yang balik bertugas.

Jam 9.00 malam, tauke Lim tutup kedai. Sebelum itu, dia berpesan kepada Meiling supaya mandi bersih-bersih. Malam itu mereka akan main . Dia membawa naik kamera dan roll filem ke atas. Tauke Lim terus ke dapur mengisi perut dengan mee sup ekor yang dibeli tadi. Selepas makan dia terus mandi danmenyabun badannya dua kali. Tauke lim benar-benar ingin memastikan badannya berbau bersih terutamanya batangnya yang berkulup itu yang hanya sepanjang 4 ½ bila betul-betul tegang. Dia tidak mahu bau yang kurang enak dari kulupnya akan merosakkan rancangan malam ini.

“Uhhh…besarnya batang you…” keluh isterinya pada malam pertama.

Tapi itu dulu, selepas melahirkan meiling, Madam Chong macam tak memperdulikan lagi bentuk badannya. Yang dulu ramping sekarang dah berisi. Hubungan seks pun makin dingin sehingga bagi melepaskan nafsu, Tauke Lim sering melancap sambil menonton video lucah. Madam Chong pula makin sibuk dengan perniagaan MLMnya.

Di bilik air inilah segala-galanya berubah lebih sethun lalu. Dia bagaikan menemui suatu pengalaman baru sewaktu mandi bersama Meiling. Mandi dengan anaknya bukanlah perkara asing tambahan pula anak tunggal yang manja dengan nya.

Selesai mandi, Tauke lim ke ruang tamu. Salbiah meniarap di lantai. Meiliing duduk bersila di depan salbiah membaca buku. Tauke Lim berhentisejenak melihat bontot salbiah yang tededah kerana baju tidur tersebut hanya paras peha.

“Sal…Mei, kalau sudah habis baca buku, bolehlah jadi model pula.”
Yeah… papa mau ambil gambar, Sal mari kita jadi model”.
“Macam hari tu ke” tanya salbiah.
“Iyalah”
“Tapi papa mesti bayar. Kalau tak tak mahu jadi model”. Mei Ling bersuara nakal.
“Itu sudah tentu. Mei kan model kesayangan papa. Sal pun model Uncle” Janji Tauke Lim.
Salbiah bila mendengar akan dibayar , menjerit dalam diam. Bertambahlah lagi duit tabungnya.
“Berapa papa mau bayar?” tanya Meiling.
“Aiyah…kira sepuluh ringgit sekali tukar baju. Amacam? Setuju?”cadang tauke Lim.
Salbiah tak cakap banyak mendengar Meiling sedang tawarmenawar dengan ayahnya. Lagipun pada Salbiah RM 10 sudah cukup banyak. MeiLing dan salbiah mula memberikan pose menarik dan jari Tauke Lim sibuk memetik punat kamera.

“Ok. Sekarang dua-dua bogel. Seorang dua puluh ok?” arah Tauke Lim.
Meiling dan Salbiah menanggal seluar dalam yang dipakai kerana itu sahaja yang tinggal dibadan mereka. Pelbagai gaya dibuat.Salbiah berdiri sambil menutup pantatnya. Salbiah di sofa bersama Meiling dalam keadaan mengangkang, menonggeng, berpelukan dan berbagai aksi lagi.

Batang Tauke Lim keras mencanak dalam seluar dan nampak jelas dari luar seluar pendeknya. Siapa boleh tahan jika didepannya dua anak gadis belasan tahun, bertelanjang bulat dangan aksi yangmenghairahkan. Air mazi dah lama keluar. Dahinya berpeluh walaupun rumahnya dipasang air-cond.

“Sal, kau pernah tengok punai tak? Tiba-tiba terpacul soalan daripada Meiling.
“Punai? Burung Punai ker?” tanya Salbiah yang duduk semula di sofa melihat Meiling sedang diambil gambit terlentang di atas lantai.
‘Iyalah… tapi punai ni tak boleh terbang” jawap meiling.
“Mana ada burung tak boleh terbang”. Kata Salbiah.
“Ini burung special. Tapi kau kena janji dulu kalau nak tengok” jawap Meiling yang telah berubah aksi.

Tauke Lim hanya berdiam diri. Dia tahu Mei Ling tentu berjaya memujuk Salbiah. Tauke Lim berjanji dengan anaknya akan membawa naik kapalterbang bercuti di Langkawi. Mei Ling tak pernah naik kapal terbang.

“Ok, janji apa?” tanya Salbiah ingin tahu.
“ Ini rahsia kita. Tak boleh cerita dekat orang. Kat Sesiapapun”. Kata Meiling.
“Emmm..itu senang aje.Saya janji” pantas Salbiah menjawap sambil mengangkat tangan macam orang baca ikrar sambil ketawa.

“Betul? Mesti janji betul-betul”. kata Meiling memastikan janji salbiah.

Tauke Lim sekarang beralih mengambil gambar Salbiah di sofa. Batangnya telah lama keras bagaikan tak sabar nak keluar. Dahinya berpeluh. Nafasnya laju.

“Tentulah. Buat apa saya nak menipu” kata Salbiah.

‘Ok, jangan terkejut ya. Dan jangan cakap dengan sesiapa. Saya percayakan awak. “Meiling terus bangun dan memeluk papanya dari belakang.
‘Mana burung punai tu?” tanya Salbiah.
“Papa, tunjuklah burung Punai kat Salbiah”.meiling meminta ayahnya.
“Tak maulah, nanti Sal lari pulak” jawap Tauke Lim seolah tidak setuju dengan cadangan anaknya walaupun batangnya rasa macam nak meletup. Tambahan pula bila Salbiah duduk mengangkang atas sofa. Mata Tauke Lim tertumpu pada pantat tembam membukit. Fokus kamera tertumpu pada alur berbulu halus itu.

“Sal dah janji tadi. Biar Mei tunjukan” meiling terus melondehkan seluar pendek tauke Lim.
“Inilah burung punai!” jerit Meiling sambilketawa kecil. Tangannya memegang batang Tauke Lim yang keras mencanak.

Mata Salbaiha tertumpu batang Tauke Lim dengan mulut melopong. Tangan Meiling mengurut batang ayahnya sendir. Tauke Lim Cuma tersengih sambil berdiri tegak. Inilah kali pertama Salbiah melihat batang orang dewasa. Memang nampak besar.
“Burung ini tak boleh terbang, tapi boleh masuk sarang kan papa?” kata Meiling lagi.
Tauke Lim sekadar mengganggukkan kepala mengiyakan.

“marilah Sal dekat sini. Awak boleh pegang burun ini. Panas tau!’ ajak Meiling sambil menarik tangan Salbiah.
Mau tak mau, salbiah terdorong kedepan di tarik Meiling. Di depan matanya tegak batang yang dipanggil punai oleh Meiling. Kepalanyamacam cendawan.Agak merah kehitaman.tegak tegang dan tiada bulu di celah kelangkang Tauke Lim. Tauke Lim membiarkan tangan anaknya membelai “burung Punai”nya. Kedua gadis berlutu di depannya. Kamera di tangan tetap mengambil gambar. Salbiah tak buat apa-apa hanya sekadar melihat Meiling membelai punai tersebut.

“Peganglah Sal, Punai tak gigit punya”. Kata tauke Lim tak mampu bertahan lagi.
Perlahan-lahan tangan halus Salbiah menyentuh batang Tauke Lim. Meiling lalu menarik tangan Salbiah yang teragak-agak menyuruh menggenggam batang ayahnya. Tauke Lim memejam mata bila jari Jemari salbiah mengenggam dan mengurut batang Tauke Lim dengan tunjuk ajar daripada Meiling. Meiling tak sabar lagi terus menjilat batang tauke Lim. Dia menjilat dipangkal, membiarkan jemari salbiah bermain di kepala batang ayahnya. Tauke lim kegelian dan merasakan nikmatnya dengan jilatan anaknya serta urutan Salbiah.
“Cubalah Sal… sedap tau punai ni” ajak Meiling.
“Saya tak tahu’ jawap salbiah jujur.
“Awak jilat macam kita jilat aiskrim” pujuk Meiling.
Salbiah menjelirkan lidah dan menyentuh kepala batang tauke lim. Rasa payau. Tapi dia ingin tahu kesedapan punai tersebut. Salbiah meneruskan jilatan di kepala cendawan itu. Tangan Tauke Lim meraba belakang salbiah dan anaknya. Makin lama Salbiah makin khayal dengan jilatan di batang Tauke Lim. Satu perasaan seronok menjalar tubuhnya. Dia tidak sedar batang tersebut mula keluar masuk mulut mungilnya. Salbaih bertukar-tukat jilatan dan kuluman dengan Meiling. Tauke Lim beralih ke sofa tapi dua anak gadis tersebut meneruskan jilatan dan kuluman di batangnya. Walaupun kuluman Salbiah tidak sehebat anaknya kerana kekadang terkena gigi salbiah,Tauke Lim bagaikan di Syurga. Tangannya tak duduk diam meraba-raqba bontot Salbiah yang halus dan meiling. Sesekali jari hantunya masuk kecelah bontot dan menggosok pantat Salbiah yang telah mula basah.

“Sal mahu tengok burung masuk sarang tak?’ tanya Meiling tidak lama kemudian.
“Nanti Sal boleh cuba. Mari saya tunjukkan dulu” sambung Meiling lagi.

Salbiah berhenti menjilat batang tauke Lim. Batang tauke Lim keras macam kayu. Salbiah juga meras geli dicelah pantatnya. Salbiah membiarkan tangan Tauke Lim terus meraba-raba pantatnya.

“Awak tengok ya…’ Mei Ling tak membuang masa, terus bangun dan mengangkan di atas batang Tauke Lim. Meiling yang membelakangkan ayahnya perlahan-lahan menurunkan punggungnya ke kepala batang Tauke Lim. Mata salbiah terbeliak melihat burung punai mulai masuk ke lubang pantat Meiling. Betullah kata Meiling,burung masuk sangkar.

Meiling mula membuat gerakan turun naik. Salbiah tak dibiarkan keseorangan. Tauke Lim menarik tangan salbiah supaya rapat dengannya. Tauke Lim yakin salbiah akan lebih terangsang bila dia menjilat bahagian dada salbiah yang baru nak tumbuh. Salbiah naik atas sofa dan membiarkan mulut tauke Lim di dadanya menghisap buah dada kecilnya, tangan Tauke Lim dibontot mengosok alur pantatnya yang basah itu.

Salbiah merasa amat geli sangat tapi geli yang dirasakan amat berbeza. Salbiah merasa keseronokan seperti masa Meiling menjilat pantatnya. Meiling masih membuat gerakan turun naik pantatnya di batang Tauke Lim hinggalah satu saat Meiling menjerit nama ayahnya dan berhenti. Tauke Lim tahu, anaknya telah klimak kerana batangnya basah dengan cairan dari pantat Meiling.

“Sal nak cuba tak?’. Tanya Tauke Lim.
“Sakit tak Uncle?” tanya salbiah.
“Tak sakitlah Salbiah…best sangat!’. Jawap Meiling nampak keletihan.
“Mula-mula sakit sikit je.Macam kena cubit” pujuk Tauke Lim sambil mencubit manja bontot Salbiah.
“Auw” jerit salbiah.
“Cubalah sal…mesti awak suka” sambung meiling memujuk yang duduk terkangkang di lantai sambil menggosok pantatnya sendiri.
Ucle tambah duit lagi..” Bisik Tauke Lim di telinga Salbiah.
Di mata Salbiah terbayang duit not merah berkeping-keping atas not lima puluh. Tabungnya maikn bertambah. Salbiah menggangguk bersetuju.
“Sal baring dilantai. Mari Uncle letak bantal bawah bontot Sal.Nanti kalau sakit beritahu Uncle…’ kata tauke Lim sambil membaringkan salbiah di karpet.
“Awak jangan takutlah. Tak sakitpunya…. Kata Mei Ling sambil meletakkan bantal di bawah kepala Salbiah.
“Uncle masuk ya…” kata Tauke Lim yang meletak kepala batangnya dialur pantat Salbiah yang basah.
Tauke Lim melihat Salbiah memejamkan mata. Kedua tangan salbiah memeluk tubuhnya sendiri. Tauke Lim membuka kangkang kaki salbiah. Tangannya memegang batang dan mengosok-gosok alur pantat salbiah yang tembam. Tauke Lim sedar dia tak boleh terburu-buru. Salbiah dapat merasa kepala batang tauke Lim dicelah kangkangnya.

Salbiah semakin khayal dengan kegelian yang luar biasa. Hatinya berdebar-debar tapi kegelian luarbiasa yang dirasakan sukar digambarkan.

Perlahan-lahan tauke Lim membukabibir pantat salbiah dengan kedua jarinya dan menujah masuk kepala batangnya. Anaknya meiling pula sedang menghisap dan menjilat puting buah dada salbiah yang baru naik dan mulai tegang itu. Tauke Lim menujah masuk dan keluar perlahan-lahan setakat takuk kerana tak mahu salbiah merasa sakit. Tauke Lim dapat bertahan lama kali ini kerana telah menelan dua biji pil ginseng supaya tahan lama.
“Kalau sakit sal kasi tau ya…’ tauke Lim yang merasa sedikit sekatan dalam lubang pantat salbiah yang panas itu.

Tauke Lim melihat pantat Salbiah yang begitu cantik, membukit.Tembam. sukar untuk ibu jarinya mencari biji kelenti salbiah. Pantat yang putih bersih dengan sedikit bulu baru nak tumbuh. Pantat anak melayu pertama.

Salbiah semakin khayal dengan ciuman, hisapan didada dan kuluman putingnya oleh Meiling. Dia bagaikan terbang diawang-awangan. Tak pernah dia merasa begitu seronok. Salbiah sudah lupa Tauke Lim dicelah kangkangnya.

“Sreeet….” Dengan sekali tujahan, batang 4 ½ inci tenggelam separuh dalam lubang pantat Salbiah. Salbiah merasakan sesuatu benda keras menjolok dalam badannya.Salbiah ingin menjerit tapi mulutnya dicium Meiling. Dia tidak dapat berbuat apa-apa lagi walaupun terasa pedih.

Tauke Lim pula bila masuk separuh membiarkan batangnya tenggelam dalam pantat Salbiah merasakan kepanasan lubang pantat yang sempit itu. Dia mahu membiasakan pantat salbiah dengan saiz batangnya dulu.

“sakit tak sal?” tanya Tauke Lim.
Salbiah tidak berkata apa-apa sekadar memberi senyuman terpaksa. Memang dia merasa pedih tetapi bercampur sedap dengan hisapan di buah dadanya yang keras itu. Kalau boleh dia mahu batang Tauke Lim keluar dari pantatnya, tapi dia bimbang tak dapat duit yang dijanjikan Tauke Lim.

Bila melihat salbiah tidak berkata apa-apa, tauke Lim memulakan gerakan keluar masuk ke dalam pantat sempit Salbiah. Tangannya mula merayap di pantat Meiling. Gerakan keluar masuk pantat salbiah seiring dengan jarinya keluar masuk pantat anaknya.

Pantat Salbiah memang sempit. Batang Tauke Lim bagaikan dihimpit. Tauke Lim hanya berjaya masuk ¾ batangnya ke dalam lubang pantat Salbiah. Nafasnya makin laju. Tauke Lim terus membuat gerakan sorong tarik dengan berhati-hati. Dia juga mula mendengar keluhan salbiah bernafas melalui mulut.salbiah mula merasakan kenikmatan dipantatnya. Dia tidak sedar lagi di mana dia berada. Dunia bagaikan kosong. Matanya terpejam rapat. Jantungnya laju. Nafasnya juga laju. Bibirnya kering dan dibasahkan dengan lidahnya. Amat luarbiasa sekali keenakkan yang dia rasa ini.

Makin lama Tauke Lim makin laju menyorong tarik, keluar masuk batangnya. Dia tak sedar batangya telah santak masuk sepenuhnya. Gerakan pinggulnya juga makin tidak teratur. Tauke Lim tahu, air mani maik banyak bertakung di pangkal batangnya. Kepala cendawan dirasakan mengembang begitu besar. Dia tidak lagi melancap pantat anaknya. Seluruh tenaga di tumpukan pada tujahan keluar masuk pantat Salbiah. Tauke Lim memjam mata sambil cuba bertahan dengan menahan nafasnya.
Creetttt…creeett..creet.
Akhirnya Tauke Lim tewas. Mujurlah dia sempat menarik keluar batangnya walaupun pancutan pertama dilepaskan dalam lubang pantat Salbiah. Seluruh tubuhnya bagaikan kejang. Jarinya automatic melancap batangnya sendiri, memancutkan air mani atas perut salbiah. Matanya terpejam rapat. Hinggalah ke pancutan terakhir, barulah dia membuka mata meliaht Salbiah bagaikan tertidur.

Keesokkan paginya tauke Lim mengulangi sekali lagi menyetubuhi Salbiah. Kali ini di atas katil. Dia membangunkan salbiah danmengendong ke katil bilik tidur. Anaknya dibiarkan tidur di ruang tamu nyenyak dalam selimut.

Tauke Lim benar-benar puas hati kerana dapat membalas dendam terhadap Sarjan Muda. Sarjan Muda bukan setakan membeli nombor ekor haram percuma, malah membaham isterinya bila berkesempatan sebagai upah perlindungan. Tauke Lim mendapat tahu perkara itu selepas menerima gambar-gambar isterinya dan sarjan Muda yang keluar masuk hotel dari kawan rapatnya.

Bagi Salbiah pula, duit yang diterimanya memang melebihi Mei Ling. Dia juga mendapat pengalaman luar biasa setiap kali ke rumah Tauke Lim. Mei Ling semakin rapat dengannya.

Rahsia mereka berdua berterusan sehinggalah Meiling mendapat tawaran sekolah asrama penuh di Kuala Lumpur. Tetapi bila cuti penggal ataupun dipanggil Tauke Lim, salbiah akan ke kedai gambar. Ketagihan Salbiah pada”burung punai” Tauke Lim jelas dengan perubahan bentuk tubuhnya yang semakin membesar terutamanya pada buah dadanya

6 comments:

slaveladyina said...

TOKYO SPECIES

maria ozawa porn film..

Michiko (Maria Ozawa) a high school girl had committed suicide, but she was resuscitated by an alien parasitism. While she brutally murdered men and spawned one after another, her friend Rika met Mayumi. Mayumi was told that she was parasitized by a gentle alien. They decided to fight Michiko.

download link:
http://adf.ly/F3k3d
http://adf.ly/F3k9G

Jick Bin Rosman said...

Bestnye dapat anak dara sunti...untung juru gambar tu...hemmmmmm anak borek anak rintik...

Lucy Saputri said...

>>>>>>>> Laman Malaysia Porn <<<<<<<<

Klik salah satu yang tidak terblokir
* cerita.malay3gp.com
* ceritalucahteruk.blogspot.com
* www.jawko.com

Lucy Saputri said...

http://gambarlucahjepun.com/

Lucy Saputri said...

Melayu Bogel Gambar Awek Lucah Jawko

Sulaiman Daud said...

Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
Tumpang Iklan
Abang..seronoknya..
Nak lagi..boleh?
>>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<