Friday, 19 March 2010

Merogol Budak 12 Tahun

Aku punya sepupu, Iqa namanya.dia cantik, sexy, buah dadanya montok sungguh. Sudah lama aku reingin menyetubuhi dia. Sampai suatu ketika aku tinggal di rumahnya.

Siang itu pak cik dan makcik ku pergi ke bandar kerana kenduri. Aku yang kebetulan sedang tinggal diminta untuk menemani Iqa. Tanpa pikir panjang aku bersetuju.

Singkat kata akhirnya aku & Iqa duduk menonton tv.


Dia hanya memakai t-shirt labuh dan seluar pendek. Perlahan zakar ku mulai tegang, tapi aku pura-pura tenang aja. Menemani Iqa adalah kesempatan terbaik buat memandangi tubuh cantiknya. Apalagi waktu itu dia duduk di bawah sofa tempat aku duduk. Aku bebas memandangi paha putih Iqa. Perlahan-lahan aku condongkan badan ke depan, terlihatlah dua bukit Iqa yang putih& bulat dari celahan kolar t-shirtnya. Nafasku mulai naik turun waktu aku menyedari Iqa tidak memakai baju dalam, dan asyiknya dia tidak sedar aku mengintai keindahan buah dadanya kerana dia asyik menonton tv.



Ketika filem di tv habis, Iqa mahu tidur dahulu kerana sudah malam. Aku pun masuk ke bilik tetamu, gelisah membayangkan indahnya buah dada Iqa.Pasti enak kalau dapat diramas dan dihisap. Aku cuba untuk tidur, tapi tak lena. Bayangan buah dada dan paha Iqa bermain-main di fikiran. Sudah jam 2…tidak sedar aku sudah 3 jam pagi aku tidak boleh tidur. Hujan pulak turun dengan lebatnya.


Akhirnya aku keluar bilik, mahu membuat susu supaya senang tidur. Di tengah rumah, aku lihat pintu bilik Iqa sedikit terbuka. Iblis langsung menari-nari di fikiranku. Kesempatan! Perlahan-lahan aku intip Iqa. Ternyata dia sudah tertidur lena. Begitu lena sampai tidak sedar seluar pendeknya tersingkap sampai ke batas pangkal paha. Pelan2 aku buka pintu biliknya,lalu masuk.


Indah sungguh. Buah dadanya montok & ranum. Cantik lagi. Tidur telentang seolah pasrah. Zakarkupun spontan tegang. Aku lepaskan semua bajuku, ku dekati Iqa.Aku tidak tahan lagi lalu menyentuh buah dadanya.Pelan2 aku sentuh buah dada itu. Lembut sungguh. Iqa tidur lena sampai dia tidak merasa ketika aku dengan sepelan mungkin membuka t shirtnya dan terlihatlah buah dadanya, putih, padat, putingnya coklat dan menyetimkan....


Tidak tahan lagi aku tindih Iqa yang segera terbangun, terkejut & meronta.Aku pegang dua tangannya sambil ciumi buah dadanya, jilati & hisap putingnya. Iqa meronta dan menjerit. Tapi derasnya hujan menelan suaranya. Aku yakin tidak akan ada yang dengar sehingga aku tidak peduli. Aku terus hisap&gigiti buah dada dan putingnya.Iqa terus meronta, tapi itu malah membuatku makin terangsang. Aku rentangkan kakinya, lalu kugesek2 zakarku ke pangkal pahanya yang ditutupi seluar pendeknya itu. Dengan susah payah, akhirnya aku dapat melepas seluar pendaek dan seluar dalam pinknya. Lalu kugesek2 zakarku ke celahan pantatnnya.


Iqa menangis & merayu agar aku lepaskan. Aku tidak peduli lagi. Terus aje kunikmati buah dadanya sambil menggesek zakarku ke pantatnya. Tidak lama kemudian aku rasakan badan Iqa menggeletar,tangisannya berubah jadi erangan lembut dan desahan ketika aku makin cepat & keras menggeselkan zakarku ke celahan pantatnya. Aku dapat rasakan cairan pantatnya membasahi zakarku. Ketika Iqa semakin menggeletar dan menangis, aku masukkan zakarku ke lubang pantatnya yang ketat. Iqa menjerit kesakitan & menangis lagi.


Oooh, nikmat sungguh pantat Iqa. Licin dan ketat sungguh. Aku tarik dorong zakarku keluar masuk pantatnya. Iqa terus aja menangis & menjerit… tapi lama kelamaan jeritannya berganti lenguhan, erangan dan desahan walau pun dia terus aja meronta-ronta.


Nikmat sungguh. Rogol sambil hisap putingnya.Ketika sedang enak, Iqa dapat menendang perutku dan aku terjatuh. Dia berusaha lari, tapi aku lebih cepat dan kuat. Aku jambak rambutnya. Aku seret dia ke tempat tidur. Da berusaha menutupi buah dadanya dan berbalik sehingga posisinya tertiarap.


Kebetulan! Aku tindih dia lalu ku bukakan kakinya& tanamkan lagi zakarku ke pantatnya sambil satu tanganku menutup mulutnya dan tangan yang lain meremas-remas buah dadanya. Aku hentak dia dari belakang. Enak sungguh. Ayunanku seakan-akan mendarat di bantal empuk karena bontotnya ternyata sederhana besar, tonggek dan pejal sungguh. Aku ciumi lehernya sambil terus mendayung zakarku dalam pantatnya, menggigit lehernya dan meremas-remas buah dadanya. Aku kemudian mengeluarkan zakarku dari pantat Iqa. Aku tujukan ke arah lain!


Iqa menjerit-jerit ketika zakar aku mula masuk ke lubang duburnya. Perlahan, senti demi senti batang kemaluan aku tenggelam masuk ke lubang dubur Iqa. Iqa terus menjerit-jerit minta ampun ketika perlahan batang kemaluan aku masuk seluruhnya ke lubang duburnya.sempit gila.


Akhirnya ketika seluruh batang kemaluan aku masuk, Iqa hanya mampu merintih dan mengerang kesakitan merasakan zakar aku yang besar masuk ke lubang duburnya. Batang zakarku mula keluar masuk dari lubang dubur yang ketat itu.Ku tarik perlahan dan kemudian kubenamkan sekuat hati zakarku ke lubang nikmat itu. Bergegar punggung gadis 12 tahun itu.


kulakukan berkali-kali. Nikmatnya sungguh tidak dapat digambarkan. Aku akhirnya menyemburkan air maniku ke dalam duburnya.


Puas menikmatinya aku tinggalkan saja Iqa yag tertelungkup, lemas, menangis. Aku lihat air maniku mengalir keluar dari duburnya yang indah itu. Kau memang sedap Iqa!!.

1 comment:

slaveladyina said...

TOKYO SPECIES

maria ozawa porn film..

Michiko (Maria Ozawa) a high school girl had committed suicide, but she was resuscitated by an alien parasitism. While she brutally murdered men and spawned one after another, her friend Rika met Mayumi. Mayumi was told that she was parasitized by a gentle alien. They decided to fight Michiko.

download link:
http://adf.ly/F3k3d
http://adf.ly/F3k9G